search
menu

هتل Myvilla Langkawi Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Myvilla Langkawi Hotel
امکانات کلی هتل مای ویلا لنکاوی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای ویلا لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Myvilla Langkawi Hotel


هتل مای ویلا در منطقه لنکاوی مالزی قرار دارد. لنکاوی منطقه‌ای معروف در شمال غربی مالزی است که جزایر زیبایی دارد. گردشگران زیادی برای بازدید از طبیعت زیبا و سواحل لنکاوی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما لنکاوی می‌کنند. Myvilla Langkawi Hotel با نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل ۳ ستاره مای ویلا با دنیای زیر آب لنکاوی تنها ۱.۴ کیلومتر فاصله خواهید داشت. مرکز خرید سنانگ در ۱.۲ کیلومتری هتل قرار دارد. با انتخاب هتل مای ویلا لنکاوی اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. اگر قصد سفر به لنکاوی دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های لنکاوی برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل مای ویلا لنکاوی


در هتل مای ویلا لنکاوی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان ممکن می‌سازد. در قسمت پذیرش خدمات تور، چک‌این/اوت سریع و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در مای ویلا چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۲.۳ و چک‌اوت از ساعت ۷ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و مالایی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. مای ویلا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. با استفاده از خدمات تاکسی سرویس می‌توانید در تمام جزیره گردش کرده و از جاذبه‌های لنکاوی بازدید نمایید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و دزدگیر اشاره کرد. لازم به ذکر است فرودگاه لنکاوی کم‌تر از ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در مناطق مشترک این هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۲ واحد اقامتی ساده و زیبا در ساختمان دو طبقه مای ویلا لنکاوی وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس کینگ و اتاق خانواده دلوکس است. تمام واحدهای اقامتی این هتل دارای کف‌پوش پارکت هستند و با امکانات جدید چیده شده‌اند. یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم تهویه مطبوع، میز، کمد لباس، رخت‌آویز و اتو از امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل مای ویلا به شمار می‌روند. داخل حمام خصوصی دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان قرار گرفته است. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد مورد نظرتان دارد. این هتل خدمات نظافت روزانه ارائه می‌دهد و لازم نیست نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل مای ویلا می‌توانید در اوقات فراغتتان در استخر هتل شنا کنید یا در آفتاب‌گیرها استراحت کنید. استخر هتل در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای مهمانان عزیز رایگان است. برای کودکان عزیز استخر مخصوص در نظر گرفته شده است. محوطه زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. با توجه به موقعیت مکانی هتل خوشبختانه رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای مالزیایی هستند. رستوران Nasi Kukus در همسایگی هتل قرار گرفته و رستوران Temonyong فقط ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

فاصله هتل مای ویلا لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سنانگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل سنانگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پانتای تنگا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار هفت چاه لنکاوی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پل هوایی لنکاوی: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است