search
menu

هتل Langgura Baron Resort Langkawi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Langgura Baron Resort Langkawi
امکانات کلی هتل لانگورا بارون ریزورت لنکاوی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لانگورا بارون ریزورت لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Langgura Baron Resort Langkawi


هتل لانگورا بارون ریزورت در منطقه لنکاوی قرار دارد. لنکاوی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری مالزی است که در شمال غربی این کشور واقع شده است. جزایر زیبا و سواحل نیلگون گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما لنکاوی مجاب می‌کند. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مراحل برای سفر انتخاب هتل مناسب است. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در شهر لنکاوی وجود دارند و شما می‌توانید گزینه مناسبی بر اساس نیازهایتان پیدا کنید. هتل Langgura Baron Resort با نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی گزینه‌ خوبی برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل لانگورا بارون ریزورت در چندقدمی ساحل خواهید بود. هتل دو ستاره لانگورا بارون ریزورت از هتل‌های میان‌رده و اقتصادی لنکاوی است. لانگورا بارون در سال ۲۰۱۵ نوسازی شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ با اقامت در این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است. چنانچه قصد سفر به لنکاوی دارید، خواندن اطلاعات هتل لانگورا بارون ریزورت و دیگر هتل‌های لنکاوی برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل لانگورا بارون ریزورت لنکاوی


ساختمان هتل لانگورا بارون ریزورت ۵ طبقه است و امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در آن برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل لانگورا بارون ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات تور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و مالایی هستند با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۳ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل ۲ ستاره لانگورا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای خرید می‌توانید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور و صندوق امانات را نام برد. ناگفته نماند فرودگاه لنکاوی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد و با تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


لانگورا بارون ریزورت دارای ۱۱۸ اتاق متنوع است. واحدهای اقامتی این هتل ساده، زیبا و جادار هستند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور کویین، اتاق خانواده، اتاق سوپر دلوکس دوبل، کلبه و اتاق سوپریور تویین است. تمام واحدهای اقامتی دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. برخی از واحدها دارای نشیمن بوده و فضای مناسبی برای استراحت دارند. مینی‌بار و کتری برقی از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


نزدیکی به جاذبه‌های لنکاوی یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای اقامت در لانگورا بارون ریزورت است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید، برای راحتی مهمانان در کنار استخر صندلی‌های مخصوص و آفتاب‌گیر گنجانده شده است. سرسره آبی مناسب برای بزرگ‌سالان و کودکان عزیز است. مرکز اسپا از دیگر امکانات تفریحی لانگورا است، در این مرکز انواع خدمات تندرستی به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


موقعیت مکانی مناسب هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در نزدیکی‌تان قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم در طول اقامتتان در لنکاوی غذاهای دریایی این جزیره را امتحان کنید. رستوران‌های Nam at Bon Ton، Telaga Seafood Restaurant و Happy-Happy Cenang Seafood Restaurant گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دریای هستند.

فاصله هتل لانگورا بارون ریزورت لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سنانگ: ۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید سنانگ: ۳۰۰ متر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۷۰۰ متر
فاصله تا ساحل پانتای تنگا: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل پانتای سنانگ: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوالا مودا: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است