search
menu

هتل G Langkawi Motel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل G Langkawi Motel
امکانات و خدمات عمومی گ لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های گ لنکاوی
فاصله گ لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل G Langkawi Motel


اقامتگاه لوکس گ لنکاوی متل با قرار گرفتن در منطقه مسکونی کواه، یکی از مقاصد مورد نظر مسافران برای اقامت کوتاه مدت در جزیره لنکاوی محسوب می‌شود. این اقامتگاه با ارائه خدمات مهم و متناسب با نیازهای مهمانان و همچنین با داشتن فاصله کم نسبت به جاذبه‌های گردشگری مختلف، جایگاه ویژه‌ای برای خودش دست و پا کرده است. فاصله ۶ کیلومتری این استراحتگاه با جاذبه‌ی خوش منظره‌ای مانند داتاران لانگ از جمله موارد نشان دهنده‌ی موقعیت مکانی ایده آل آن است.
همچنین، گ لنکاوی متل با پارک دریایی پولائو پایار فاصله بسیار کم ۲/۳ کیلومتری دارد. یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی لنکاوی مکام ماهسوری است که با G Langkawi Motel ۹/۶ کیلومتر فاصله دارد. زمان ثبت ورود به متل از ساعت ۱۵ تا ۲۲ خواهد بود و همچنین زمان ثبت خروج از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر. در گ لنکاوی متل، هیچ محدودیت سنی برای رزرو اتاق وجود ندارد و همه افراد از گروه سنی‌های مختلف در این اقامتگاه مورد استقبال قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است، تمامی افراد بالای ۱۳ سال، بزرگسال محسوب می‌شوند و هزینه اقامت یکسانی خواهند داشت. همچنین، بر اساس قوانین G Langkawi Motel ورود حیوانات خانگی به این مجموعه امکان پذیر نیست. در ادامه به امکانات کلی و خدمات عمومی این اقامتگاه نیز اشاره خواهد شد و شما می‎‌توانید با خرید بلیط هواپیما و سایر موارد، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی گ لنکاوی


همچون بقیه اقامتگاه‌های دنیا، گ لنکاوی متل هم امکاناتی دارد که همواره سبب رضایت مهمانان پیشین آن شده است. بدون شک همه افراد نیاز مبرم به اینترنت را در زندگی خود احساس می‌کنند. این اتفاق غالبا زمانی رخ می‌دهد که در مکانی غیر از خانه و محل کار، دسترسی به اینترنت بی‌سیم یا همان وای‌فای وجود ندارد. به همین دلیل، این مورد مهم و حیاتی در G Langkawi Motel به صورت رایگان ارائه می‌شود. یکی دیگر از خدمات عمومی و رایگان موجود در این مجموعه، پارکینگ آن است که امنیت وسیله نقلیه مهمانان را ضمانت می‌کند. اما کسانی که وسیله نقلیه ندارند، می‌توانند با کرایه خودرو از گ لنکاوی متل، به تفریح در جاذبه‌های دیدنی اطراف بپردازند.
در این اقامتگاه، یک مکان عمومی همراه با تلویزیون وجود دارد که مهمانان در آنجا به تماشای برنامه‌ها و ایونت‌های زنده می‌نشینند. علاوه بر موارد فوق، پاسخگویی ۲۴ ساعته‌ کارکنان مجموعه نیز می‌تواند در زمره خدمات مهم آن قرار گیرد. این کارکنان که به سه زبان انگلیسی، مالایی و چینی ماندارین قادر به مکالمه با مهمانان هستند، مشکلات و نیازهای احتمالی آنان را طی اقامت در G Langkawi Motel برطرف می‌کنند. همچنین، برای امنیت و آسایش مهمانان، کپسول‌های آتش‌نشانی به منظور اطفای حریق در بخش‌های مختلف ساختمان قرار داده شده است. علاوه بر آن، در قسمت‌های عمومی اقامتگاه دوربین‌های مداربسته نصب شده است تا مهمانان G Langkawi Motel در آرامش کامل از سفر خود لذت ببرند. از جمله سایر نکات مثبت درباره گ لنکاوی متل، دسترسی آسان افرادِ دارای محدودیت جسمانی است. همه‌ی افراد و به خصوص مهمانانی که با ویلچر در این مجموعه اقامت دارند، به کمک آسانسور قادر به تردد در این متل ۵ طبقه‌ای مالایی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های گ لنکاوی


یکی از اتفاقات مرسوم در تمام اقامتگاه‌های دنیا، اهمیت و رسیدگی به کیفیت اتاق‌ها در جهت جذب مهمان است. در G Langkawi Motel نیز اتاق‌ها شرایط خوبی دارند. اینترنت بی‌سیم رایگان که پیش‌تر ذکر شده بود، در اتاق‌های مجموعه نیز با سرعت بالا قابل دسترسی است. برای سرگرمی، یک تلویزیون ۳۲ اینچ صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها تعبیه شده است. همچنین جهت راحتی مهمانان، سیستم تهویه مطبوع و دمپایی‌های مخصوص اتاق قرار داده شده‌ است. علاوه بر موارد ذکر شده، حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار از جمله دیگر امکانات مثبت اتاق‌های گ لنکاوی متل به شمار می‌رود. همچنین، لوازم آرایشی رایگان نیز در همه‌ی اتاق‌های اقامتگاه‌ قابل دسترسی است. لازم به ذکر است، یک میز کار برای مطالعه و انجام سایر فعالیت‌ها همچون رسیدگی به امور مربوط به شغل خود و غیره وجود دارد.

فاصله گ لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک دریایی پولائو پایار: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل تامان لاجندا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک لاجندا: ۵ کیلومتر
فاصله تا داتاران لانگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا مکام ماهسوری: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است