search
menu

هتل Four Seasons Resort Langkawi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Seasons Resort Langkawi
امکانات کلی هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Seasons Resort Langkawi


هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی در میان جنگل بارانی استوایی، صخره‌های آهکی و آب‌های زمردی دریای آندامان قرار گرفته است. لنکاوی، جزیره زیبایی در شمال غربی مالزی است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. افراد زیادی از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلاتی آرام‌ در دل طبیعت، اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما لنکاوی می‌کنند. Four Seasons Resort Langkawi از هتل‌های ۵ ستاره لنکاوی است که از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است. با اقامت در این هتل لوکس، تعطیلاتی تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد. فور سیزنز ریزورت انجام بسیاری از تفریحات آبی و غیرآبی را برایتان ممکن خواهد ساخت. نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل فور سینز ریزورت است. سواحل لنکاوی در همسایگی هتل قرار گرفته‌اند؛ ساحل تانجانگ رو حدود ۱ کیلومتر با هتل فور سیزنز فاصله دارد.

امکانات کلی هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی


در هتل لوکس فور سیزنز ریزورت امکانات و خدمات رفاهی متعددی به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل ۵ ستاره هستند. در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان، کانسیرج، کمد، چک‌این/اوت سریع و چک‌این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌انگیز تلاش می‌کنند. با خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر جزیره گردش کرده و از تمام جاذبه‌های لنکاوی بازدید نمایید. فور سیزنز ریزورت لنکاوی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. فکس، فتوکپی، امکانات برگزاری همایش، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات از امکانات دیگر هتل هستند. لازم به ذکر است فرودگاه لنکاوی تنها ۱۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ناگفته نماند استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی و مناطق مشترک این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی دارای واحدهای اقامتی زیبا و مجللی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل انواع اتاق و ویلا است. اتاق‌های فور سیزنز ریزورت دارای چشم‌انداز زیبایی از باغ یا دریا هستند. سقف‌های بلند، مبلمان چوبی و مصنوعات موری جلوه بی‌نظیری به اتاق‌ها بخشیده‌اند. هریک از واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. کمد لباس، اتو، سیستم گرمایش، پنکه، تلفن و میز در تمام واحدها قرار گرفته است. حمام خصوصی دارای امکاناتی نظیر دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


طیف وسیعی از امکانات تفریحی در هتل ۵ ستاره فور سیزنز به مهمانان ارائه می‌شود. با وجود ساحل اختصاصی، سفرتان سرشار از آرامش دریا خواهد بود. با انتخاب هتل فور سیزنز در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید در ساحل گردش کرده و از تماشای دریا حظ ببرید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر هتل شنا کنید. این هتل دارای دو استخر روباز است. استخر اول مجموعه، مخصوص بزرگ‌سالان بوده و استفاده از استخر دوم برای تمام مهمانان مجاز است. با انجام ورزش‌های غواصی، قایقرانی و موج‌سواری، سفرتان هیجان‌انگیزتر خواهد شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی‌های تنیس، گلف، بیلیارد یا تیراندازی بپردازید. برای سرگرمی مهمانان عزیز، فعالیت‌های دیگری نظیر کلاس آشپزی، تور آشنایی با فرهنگ محلی، تور پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری تدارک دیده شده است. برای کودکان عزیز زمین‌بازی اختصاص یافته است. مرکز اسپا دارای سونا و جکوزی است و انواع خدمات زیبایی و تندرستی به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


با وجود ۴ رستوران معتبر در داخل هتل، گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب غذا، پیش رو خواهید داشت. در رستوران Ikan Ikan امکان صرف غذاهای مالزیایی و آسیایی حین تماشای دریا فراهم است. اگر به طعم غذاهای مدیترانه‌ای علاقه دارید، سری به رستوران Serai بزنید. Kelapa Grill دارای منوی متنوع‌تری است و انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی و گریل سرو می‌کند. در Rhu Bar انواع نوشیدنی موجود است.

فاصله هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل تانجانگ رو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بلک سند: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا روستای ایر هنگات: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل وایلد: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا ژئوپارک کیلیم کارست: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار تموران: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است