search
menu

هتل Federal Villa Beach Resort Langkawi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Federal Villa Beach Resort Langkawi
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Federal Villa Beach Resort Langkawi


هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی هتلی میان رده در دل زیباترین شهر مالزی است که با ارائه خدمات و ایجاد امکانات مناسب توانسته تا حدودی رضایت گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به لنکاوی سفر کرده اند را به دست بیاورد. مالزی به دلایل مختلفی جزو مقاصد محبوب سفر شناخته شده که یکی از آن ها سواحل لنکاوی است. جایی که امواج دریا با همکاری سواحلی طلایی و طبیعت سرسبز و زیبای مالزی رویایی ترین تصویر ممکن را ساخته و دل هر بیننده ای را می برند. تصویری که حتی فکرش هم شوری تازه در دل ایجاد می کند چه رسد به تجربه اش و اقامت در چنین جایی. البته این تجربه زمانی خاص خواهد بود که بتوانید هتلی مناسب برای خود پیدا کنید. هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت هتلی است که امکانات و خدمات خوبی را با هزینه ای معقول و مناسب در اختیار گردشگران قرار می دهد. اما بد نیست نگاهی به اتاق ها و امکانات این هتل داشته باشید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت ۳ نوع اتاق استاندار توئین، اتاق دلوکس توئین و آپارتمان دو تخته دارد. همه اتاق های این هتل ۳ ستاره مبله و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. برای سرگرمی مهمانان در فضای نشیمن اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به دوش هستند و برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان، در سرویس ها لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است.

رستوران هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی


Langkawi Federal Villa Beach Resort تنها دارای یک رستوران است: رستوران لاگندا که به تنهایی بار تهیه غذا برای مهمانان هتل Federal Villa Beach Resort Langkawi را بر عهده دارد. منوی این رستوران تنوع بسیار خوبی دارد و مهمانان می توانند انواع غذاهای چینی، مالزیایی، محلی، آسیایی و بین المللی را در این رستوران نوش جان کنند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


فدرال ویلا بیچ ریزورت با این که هتلی معمولی است اما امکانات ورزشی و تفریحی مناسبی برای مهمانانش ایجاد کرده است. فدرال ویلا بیچ علاوه بر باشگاه ورزشی، زمین بازی تنیس و امکانات تنیس را برای مهمانانش ایجاد کرده است. چه خسته ورزش باشید چه خسته گشت و گذار، بخش اسپا هتل با سونا و خدمات ماساژ بهترین محل برای تجدید قوا و آرامش برایتان است. همچنین هتل ۲ استخر روباز دارد که یکی از آن ها مناسب کودکان است. به جز استخر، برای کودکان زمین بازی مخصوصی هم در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل فدرال ویلا بیچ لنکاوی هتلی معمولی است و نباید انتظار خدمات و امکانات فراوانی را از آن داشت. با این حال این هتل تمامی تلاش خود را کرده تا امکانات و خدماتی مناسب و در حد ستاره هایش به مهمانان ارائه دهد. به مهمانانی که در این هتل اقامت دارند خدماتی مانند خدمات لباسشویی، خدمات روم سرویس( خدمات اتاق)، دسترسی به اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان ارائه می شود. این هتل از کادری خوش رو برخوردار است که به دو زبان مالزیایی و انگلیسی آشنا هستند. کارکنان بخش پذیرش هتل Federal Villa Beach Resort Langkawi به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر اتاق ها انجام می دهند. با اقامت در این هتل نه تنها به سواحل زیبا بلکه به جاهای دیدنی لنکاوی هم دسترسی آسان و راحتی خواهید داشت.

فاصله هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سفید پنتای تنگا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جنانگ: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه برنج و شالیزار لامان پادی لنکاوی: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد ماشوری: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان عقاب لنکاوی: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است