search
menu

هتل Desa Motel Langkawi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Desa Motel Langkawi
امکانات کلی متل دسا لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله متل دسا لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Desa Motel Langkawi


متل دو ستاره دسا لنکاوی برای مسافرانی که می‌خواهند از مناظر و صداهای لنکاوی دیدن کنند، بهترین انتخاب است. این هتل در منطقه Pantai Cenang واقع شده است و موقعیت مناسب آن درست در مرکز شهر به شما امکان می‌دهد که زمان بیشتری برای دیدن همه امکاناتی که لنکاوی ارائه می‌دهد، داشته باشید. با اقامت در دسا متل، که فقط ۱.۵ کیلومتر از ساحل سنانگ فاصله دارد، از استراحت و نوشیدنی در کنار دریا لذت خواهید برد. تله کابین لنکاوی، دنیای زیر آب لنکاوی، پل آسمان لنکاوی، آبشار هفت چاه و موزه سه بعدی هنر در بهشت از جاهای دیدنی لنکاوی هستند که پیشنهاد می‌شود هنگام سفر به لنکاوی از آن‌ها دیدن کنید. لنکاوی زیستگاه فراوانی حیات وحش خارق‌العاده از جمله ۲۰۰ گونه پرنده و مجموعه‌ای از میمون‌ها است. در پارک معروف حیات وحش آن‌ها، بیش از ۱۵۰ گونه مختلف از حیوانات و پرندگان از سراسر جهان از جمله آسیای جنوب شرقی، آفریقا، آمریکای جنوبی، استرالیا، روسیه و مالزی را خواهید دید. بهترین زمان برای بازدید از لنکاوی بین ماه‌های نوامبر و مارس است. هوا در این ماه‌ها خنک و خشک است. از آنجایی که از هر طرف توسط توده‌های آبی احاطه شده است، در بیشتر سال‌ها آب و هوای مطبوعی را تجربه می‌کند. این هتل سه دقیقه با ماشین تا فرودگاه لنکاوی فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو متل اقتصادی Desa Motel Langkawi سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی متل دسا لنکاوی


پذیرش متل دسا لنکاوی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. با وای فای رایگان متل به راحتی می‌توانید از تمام ارتباطات خود مطلع شوید و به فضای مجازی دسترسی داشته باشید. فروشگاه یکی از امکانات رفاهی است که در این متل ارائه می‌شود. برخی از نیازهای لحظه آخری یا سوغاتی‌های محلی را برای خود یا دوستان، می‌توانید بدون نیاز به رفتن به جایی در فروشگاه‌های موجود در محل، تهیه کنید. همچنین یک رستوران محل اقامت شما را خاص‌تر می‌کند. اگر به سمت متل دسا رانندگی می‌کنید، پارکینگ رایگان در دسترس است. با خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید لباس‌های خود را تمیز و مرتب نگه دارید. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، ویلچر در نظر گرفته شده است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل اکیدا خودداری کنید. یک استخر روباز در این متل وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید. تخت‌های اضافی موجود بوده و بسته به ظرفیت هر اتاق متفاوت است و از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. برای هزینه‌های جانبی، کارت شناسایی عکس‌دار دولتی و واریز پول نقد هنگام ورود الزامی است. پرسنل Desa Motel Langkawi به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


متل دسا لنکاوی دارای ۹ اتاق است. انواع اتاق‌ها عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق لوکس
• خانه چوبی دو تخته
• ویلای لوکس
• سوئیت لوکس
• اتاق یک تخته
برای راحتی میهمانان اتاق‌ها در Desa Motel Langkawi دارای تهویه مطبوع، پرده‌های کتانی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون کابلی، چای‌ساز و مینی بار هستند. این هتل همچنین لوازم بهداشتی، سشوار و حوله را در حمام برای اتاق‌های منتخب ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل یا رستوران‌های نزدیک اطراف بروید و از غذاهای لذیذ آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

فاصله متل دسا لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا المنت مال: ۵۱۰ متر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱ کیلومتر
فاصله تا آبشارهای Telaga Tujuh: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پل آسمان لنکاوی: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است