search
menu

هتل Dayang Bay Resort Langkawi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dayang Bay Resort Langkawi
امکانات کلی هتل دایانگ بی ریزورت لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دایانگ بی ریزورت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dayang Bay Resort Langkawi


هتل ۳ ستاره دایانگ بی ریزورت لنکاوی در قلب شهر کوآه و در یک منطقه خرید با امکاناتی برای کودکان و خانواده واقع شده است. کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از مگا‌مال و بازار شبانه Langkawi Parade دیدن کنند. مرکز خرید، فروشگاه‌های F و B و هنرهای محلی و صنایع دستی ۱۰ دقیقه از هتل فاصله دارند. پارک طبیعی سانگای گلیم، بهشت پرندگان لنکاوی، دنیای زیر آب لنکاوی و تله کابین لنکاوی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل هستند که مورد توجه مسافران قرار گرفته‌اند. فرودگاه بین المللی لنکاوی ۱۶ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به لنکاوی می‌توانید هتل Dayang Bay Resort Langkawi را رزرو و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دایانگ بی ریزورت لنکاوی


این هتل استخرهای روباز متعدد و یک مرکز تناسب اندام، اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگی را در لنکاوی ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است و برای میهمانانی که رانندگی می‌کنند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. میهمانان می‌توانند بین ورزش کردن در باشگاه یا استراحت با ماساژ دلپذیر در اسپا یکی را انتخاب کنند. استخر بانوان و سرسره‌های آبی در استخر اصلی وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند از فعالیت‌های مختلف در باشگاه کودکان لذت ببرند، از زمین بازی دیدن کنند یا در استخر بچه‌ها شنا کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. برای خرید بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. هتل Dayang Bay Resort Langkawi دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس یا بیلیارد بازی کنید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرند. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط بوده و با رویی خوش از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۶ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دایانگ بی ریزورت لنکاوی عبارتند از:
• اتاق توئین لوکس
• سوئیت استودیو
• سوئیت دو خوابه
• اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز دریا
• سوئیت استودیو با چشم‌انداز دریا
• سوئیت دو خوابه با چشم‌انداز دریا
• سوئیت استودیو اکسکیوتیو
• سوئیت استودیو اکسکیوتیو با چشم‌انداز دریا
• استودیوی خانوادگی
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت خانوادگی دارای بالکن
این هتل ۲۸۲ اقامتگاه با تهویه مطبوع، مینی بار و گاوصندوق ارائه می‌دهد. اتاق‌ها به بالکن باز هستند. هر واحد مجهز به تلویزیون صفحه تخت و خنک کننده فن است. یک کتری برقی نیز موجود است. واحدها دارای بالکن خصوصی مشرف به دریا هستند. برخی واحدها دارای فضای نشیمن جداگانه هستند. امکانات دوش، حوله و سشوار در حمام اختصاصی موجود است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای قهوه ساز و چای ساز، میز و تلفن نیز هستند.

رستوران هتل


رستوران‌های داخل هتل برای صبحانه، ناهار و شام باز هستند و غذاهای محلی سرو می‌کنند. از طرف دیگر، رستوران‌های اطراف با غذاهای مالزیایی ده دقیقه پیاده‌ تا هتل فاصله دارند. عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل دایانگ بی ریزورت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعی سانگای گلیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بهشت پرندگان لنکاوی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مزرعه برنج سوخته: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است