search
menu

متل Casa Idaman Langkawi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره متل Casa Idaman Langkawi
امکانات کلی متل کاسا ایدامان لنکاوی
انواع اتاق های متل و امکانات آنها
امکانات تفریحی متل
رستوران متل
فاصله متل کاسا ایدامان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل Casa Idaman Langkawi


متل کاسا ایدامان لنکاوی در ۲۰۰ متری ساحل سنانگ واقع شده است. لنکاوی یکی از مناطق گردشگری جالب مالزی است که به دلیل جزایر زیبایش شناخته می‌شود. جزیره لنکاوی گزینه‌ای عالی برای تعطیلاتی شگفت‌انگیز در دل طبیعت است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما لنکاوی می‌توانید به راحتی به این منطقه جذاب سفر کنید و از جاهای مانند آبشار هفت چاه و موزه سه بعدی هنر در بهشت بازدید کنید. متل Casa Idaman Langkawi با نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود. کاسا ایدامان از هتل‌های اقتصادی لنکاوی بوده و انتخابی خوب برای سفرهای دونفره محسوب می‌شود. با اقامت در این متل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. چنانچه قصد سفر به لنکاوی دارید، خواندن اطلاعات این متل و دیگر متل‌های لنکاوی برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی متل کاسا ایدامان لنکاوی


در متل کاسا ایدامان لنکاوی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را فراهم خواهد کرد. پذیرش متل کاسا ایدامان ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور و اتاق چمدان ارائه می‌شود. در کاسا ایدامان چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۳ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۲.۳ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای متل مسلط به زبان‌های مالایی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. کاسا ایدامان پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، طبق قوانین این متل، هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو به راحتی می‌توانید در تمام جزیره گردش کرده و از تمام جاذبه‌های لنکاوی بازدید کنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. از امکانات دیگر متل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، فکس و فتوکپی اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه لنکاوی در ۵ کیلومتری کاسا ایدامان قرار دارد و با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ورود حیوانات خانگی به این متل ممنوع است.

انواع اتاق های متل و امکانات آنها


متل کاسا ایدامان دارای واحدهای اقامتی ساده و راحتی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق خانواده، سوئیت، سوئیت دلوکس، اتاق ساده و اتاق دوبل اگزکیوتیو است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تمامی واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، کتری برقی، میز و تلفن اشاره کرد. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. توجه داشته باشید استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی این متل ممنوع است. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد اقامتی موردنظرتان دارد و لازم است هنگام رزرو به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی متل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در متل کاسا ایدامان لنکاوی نزدیکی به ساحل است. با اقامت در این متل در هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید در ساحل گردش کنید یا حمام آفتاب بگیرید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز متل شنا کنید. استخر متل در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای تمام مهمانان رایگان است. سرسره آبی از دیگر امکانات تفریحی این متل به شمار می‌رود. بازی‌های تخته‌ای سرگرمی مناسبی برای خانواده‌ها است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، فعالیت‌هایی نظیر ماهیگیری، غواصی و قایق‌رانی تدارک دیده شده است. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان عزیز است.

رستوران متل


با استفاده از امکانات پخت‌وپز‌ موجود در واحدهای اقامتی می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید، غذای مورد علاقه‌تان را تهیه و نوش جان کنید. موقعیت مکانی عالی متل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی را در نزدیکی کاسا ایدامان قرار داده است. رستوران Orkid Ria Seafood در ۳۰۰ متری متل قرار گرفته و گزینه خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای مالزیایی است.

فاصله متل کاسا ایدامان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سنانگ: ۲۰۰ متر
فاصله تا داتاران لانگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا پانتای تنگا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل پانتای سنانگ: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است