search
menu

هتل Camar Resort Langkawi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Camar Resort Langkawi
امکانات کلی هتل کامار ریزورت لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامار ریزورت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Camar Resort Langkawi


هتل ۴ ستاره کامار ریزورت لنکاوی مفتخر است که یکی از جدیدترین استراحتگاه‌های جزیره لنکاوی با ساحلی بکر و منزوی را ارائه می‌دهد. هنگام اقامت در این هتل با حمام کردن در آب‌های گرمسیری دریای آندامان، یک تعطیلات واقعا فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اقامتگاه دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، همچنین یک سالن مشترک و یک باغ است. مرکز خرید Cenang، تله کابین لنکاوی، ساحل پانتای تنگاه، بهشت پرندگان لنکاوی و مزرعه برنج سوخته از جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند. کسانی که مایل به تجربه زیبایی طبیعی این منطقه هستند می‌توانند ساحل پانتای سنانگ و ساحل تنگاه را کشف کنند. فرودگاه بین المللی لنکاوی ۷.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Camar Resort Langkawi می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی هتل کامار ریزورت لنکاوی


این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، سرویس اتاق و برگزاری تور برای میهمانان است. کامار ریزورت با ۷۷ متر طول، طولانی‌ترین استخر زمینی در لنکاوی را ارائه می‌دهد که مجهز به بار استخر اختصاصی و مناطق عمیق و کم عمق برای همه سنین است. هتل دارای دو استخر روباز، استخر کودکان و یک مرکز تناسب اندام برای علاقمندان به ورزش است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و از خدمات ماساژ آن بهره‌مند شوید. ۲ اتاق درمان شامل اتاق برای زوج‌ها وجود دارد. خدمات شامل صورت، مانیکور و پدیکور است. انواع درمان‌ها از جمله رایحه درمانی و رفلکسولوژی ارائه می‌شود. هتل کامار ریزورت لنکاوی یک ساخل اختصاصی نیز دارد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است. برای رفتن به طبقات بالاتر آسانسور وجود دارد. استعمال دخانیات فقط محدود به فضاهای خاصی می‌شود و در مکان‌های عمومی ممنوع است. دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. دارت، ماهیگیری و غواصی از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل Camar Resort Langkawi به زبان‌های انگلیسی، تایلندی، مالایی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Camar Resort Langkawi عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق لاگون
• سوئیت
• ویلا
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت جونیور
• اتاق توئین
کامار ریزورت لنکاوی با ۹۰ اتاق با امکانات ۴ ستاره با کسری از قیمت، جایی است که می‌توانید از تجمل‌پذیری مقرون به صرفه لذت ببرید. همه ۹۰ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. وای فای رایگان برای همه میهمانان در دسترس است، در حالی که برخی از اتاق‌ها بالکن نیز دارند. در هتل کامار ریزورت لنکاوی همه اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند.

رستوران هتل


هر روز صبح گزینه‌های آلاکارته و صبحانه حلال در هتل Camar Resort Langkawi موجود است. میهمانان می‌توانند غذاهای لذیذ و معروف مالزی مانند Nasi Lemak و Mee Goreng Mamak و همچنین غذاهای بین‌المللی را میل کنند. در حین استراحت در فضای باز می‌توانید یک نارگیل یا کوکتل گرمسیری بنوشید، یا در فضای خنک رستوران به دور از گرما استراحت کنید. برای کسانی که تمایل دارند جشن صمیمی‌تری برگزار کنند، می‌توان یک شام رمانتیک زیر ستاره‌ها را در چادر شخصی خود با منوی سفارشی ترتیب داد. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کامار ریزورت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا لامان پادی لنکاوی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مزرعه برنج سوخته: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا بندر تلاگا: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا تله کابین لنکاوی: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است