search
menu

هتل Best Seven Motel Langkawi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Seven Motel Langkawi
امکانات کلی متل بست سون لنکاوی
امکانات تفریحی متل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های متل
رستوران هتل
فاصله متل بست سون لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Seven Motel Langkawi


متل یک ستاره بست سون لنکاوی در فاصله ۵ دقیقه‌ای با ماشین از شهر Kuah و ۹ دقیقه تا پارک حیات وحش لنکاوی، بهشت پرندگان و Galeria Perdana قرار دارد. ساحل Cenang و دنیای زیر آب لنکاوی هر دو ۲۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. موزه سه بعدی هنر در بهشت و تله کابین لنکاوی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به حساب می‌آیند. لنکاوی گنجینه‌ای از فرصت‌های تعطیلات هیجان‌انگیز را در خود پنهان می‌کند و برای فرصت‌های غواصی عالی‌اش شناخته شده است. مزرعه برنج سوخته از دیدنی‌های محلی منطقه است و برخی از فعالیت‌های این منطقه را می‌توان در اسکله کوآه و فری ترمینال لنکاوی تجربه کرد. این هتل مقرون به صرفه تنها ۲۲ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به لنکاوی می‌توانید با رزرو هتل Best Seven Motel Langkawi اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی متل بست سون لنکاوی


این هتل فضای ذخیره‌سازی چمدان در میز جلو و یک سالن استراحت مشترک برای استراحت و معاشرت میهمانان ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. میهمانان به راحتی می‌توانند به ایمیل‌های خود پاسخ داده و وب گردی کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل نخواهید داشت. متل بست سون لنکاوی کاملا غیر سیگاری است. برای راحتی و آسایش میهمانان و کارکنان فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بخواهید. همچنین برای گشت و گذار در شهر می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده Best Seven Motel Langkawi به زبان‌های انگلیسی، اندونزیایی، مالایی، تایلندی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. تخت اضافی در صورت درخواست با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اتو و میز اتو در صورت درخواست در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و تخلیه اتاق از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. قیمت مناسب، رزرواسیون ایمن و آنلاین و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در لنکاوی به شمار می‌آیند.

امکانات تفریحی متل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله غواصی، بولینگ، دوچرخه سواری، پیاده روی، گلف و زمین تنیس برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در متل Best Seven Motel Langkawi در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های متل


متل بست سون لنکاوی دارای انواع اتاق‌های کوئین استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار تخته لوکس، اتاق چهار تخته استاندارد و اتاق خانوادگی است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. این هتل دارای ۲۰ اقامتگاه است. اتاق‌های راحت متل بست سون که با تهویه مطبوع خنک می‌شوند، دارای ملحفه‌های کتانی تمیز و حمام خصوصی با دوش برقی، سشوار و حوله هستند. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و پنکه هستند. با دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق خود می‌توانید با دنیای اطرافتان در ارتباط باشید.

رستوران هتل


یک رستوران محلی شناخته شده به نام سری کاهایا درست در طبقه همکف متل بست سون لنکاوی وجود دارد که برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

فاصله متل بست سون لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعی سانگای گلیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بهشت پرندگان لنکاوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا گالریا پردانا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ماکام ماهسوری: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است