search
menu

هتل Bella Vista Waterfront Resort and Spa Langkawi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bella Vista Waterfront Resort & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل بلا ویستا واتر فرانت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلا ویستا واترفرانت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bella Vista Waterfront Resort & Spa


هتل بلا ویستا واتر فرانت، یک ریزورت هتل مجلل است که در منطقه کوآ در جزیره لنکاوی قرار گرفته است. شهر لنکاوی جزیره‌ای تماشایی در شمال غربی کشور مالزی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. ریزورت هتل بلا ویستا واتر فرانت یک هتل خارجی با شکوه است که برای اقامتی خانوادگی و یا با دوستان بسیار ایده‌آل است که با قرار گرفتن در کنار دریا و در نزدیکی سواحل لنکاوی محبوبیت زیادی دارد. با داشتن بلیط هواپیما چارتر به فرودگاه لنکاوی پرواز داشته باشید و سپس مسافتی حدود ۱۳ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل بلا ویستا واترفرانت لنکاوی برسید. در طول مدت زمانی که در هتلBella Vista Waterfront اقامت دارید، در صورت داشتن وقت حتما به تله کابین لنکاوی بروید و منظره‌‌ای چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ از شهر و دریا را تماشا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلا ویستا واتر فرانت


هتل بلا ویستا واترفرانت لنکاوی با دارا بودن امکانات و تجهیزات متنوع و با کیفیت بالا و خدماتی شایسته و کارکنانی مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، آماده پذیرایی از مسافران سراسر جهان است تا اقامتی شیرین و خوش را در ریزروت هتلی مجلل سپری کنند. در هتل بلا ویستا واترفرانت لنکاوی مالزی در لابی دنج و وسیع بنشینید، در استخر روباز شنا کنید و یا کنار استخر بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید، از تفریح در پارک آبی لذت ببرید، در رستوران و کافی شاپ وقت بگذرانید، در باغ سرسبز در هوای مطلوب باشید، کنار دریا بروید و همچنین از اینترنت رایگان که در تمام بخش‌های هتل قابل دسترس است، استفاده کنید. هتلBella Vista Waterfront کوالالامپور دارای پارکینگ، آسانسور، بیزنس سنتر و سالن کنفرانس و جلسات نیز است. خدمات هتل بلا ویستا واترفرانت کوآ شامل مواردی است از جمله خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اجاره خودرو، نگهداری از چمدان، دسترسی معلولین و فروش و ارائه تور. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و استفاده از ترانسفر فرودگاهی هتل بلا ویستا واتر فرانت کوآ ترددی آسان داشته باشید.

اتاق های هتل


در هتل بلا ویستا واتر فرانت ریزروت اند اسپا تعداد ۲۷۵ اتاق و سوئیت وجود دارد که هر کدام به شکلی چشم‌نواز و روح‌بخش متناسب با اقامتی آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی هستند. اتاق‌های هتل بلا ویستا واترفرانت لنکاوی بدین شرح هستند: اتاق دلوکس با تخت تویین، اتاق دلوکس با تخت دابل، اتاق دابل، سوئیت بلا ویستا با یک تخت دابل و انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های خانوادگی با تخت‌های دابل و تویین مناسب برای اقامت دو الی سه فرد و یا بیشتر.

امکانات اتاق های هتل


امکاناتی با کیفیت و عالی در اتاق‌های هتل بلا ویستا واترفرانت کوآ لنکاوی قرار دارد که برای راحتی هرچه بیشتر و آسایش مسافران تعبیه شده‌اند. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بلا ویستا واترفرانت از وسایل و امکاناتی کاربردی شامل یخچال، تلویزیون، میز، مبلمان، مینی بار، تلفن، کمد لباس، دمپایی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، آیینه، چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید و آسوده باشید. در سراسر فضای داخلی اتاق‌های هتل Bella Vista Waterfront Resort, Kuah Langkawi سیستم اطفا حریق وجود دارد و به همین علت امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Bella Vista Waterfront لنکاوی دارای پارک آبی مهیج و استخر بزرگسالان و کودکان است که برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش با فرزندان، خانواده و دوستان عالی هستند. در باغ و فضای سبز هتل بلا ویستا واتر فرانت مالزی قدم بزنید، به همراه همسفران خود عکس بگیرید و گپ بزنید، از تماشای دریای آبی بهره‌مند شوید و اوقاتی دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


در هتل بلا ویستا واتر فرانت ریزورت و اسپا یک رستوران در داخل هتل و دو رستوران و کافی شاپ در فضای باز قرار دارند. در هر یک از رستوران‌ها و یا کافی‌شاپ‌های هتل بلا ویستا واتر فرانت کوآ این امکان را دارید تا خوراک‌هایی لذیذ و با تنوع زیاد را که به سبک آشپزی آسیایی، بین‌المللی و هندی و مالزیایی هستند، سفارش دهید و یا به صورت بوفه میل کنید. همچنین در رستوران در باغ در فضایی با صفا و دلنشین می‌توانید خوراک‌های کبابی و گریل هم میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل بلا ویستا واترفرانت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تامان لاگندا لنکاوی: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک حیات وحش لنکاوی: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک سوگنامی کیلیم: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا دنیای زیر آب: ۳۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است