search
menu

هتل Bayview Hotel Langkawi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bayview Hotel Langkawi
امکانات کلی هتل بی ویو لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی ویو لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bayview Hotel Langkawi


هتل ۴ ستاره بی ویو لنکاوی در مرکز کوآه قرار دارد. رفت و آمد در لنکاوی هنگام اقامت در این هتل آسان است زیرا به لحاظ استراتژیک درست در قلب شهر قرار دارد. با اقامت در این هتل که فقط ۱۴.۲ کیلومتر از ساحل Cenang فاصله دارد، از استراحت و نوشیدنی کنار دریا لذت خواهید برد. بازار شبانه لنکاوی دو بار در هفته باز می‌شود و در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد. دنیای زیر آب لنکاوی، تله کابین لنکاوی و موزه سه بعدی هنر در بهشت از جمله جاذبه‌های گردشگری لنکاوی به شمار می‌آیند. فرودگاه بین المللی لنکاوی ۲۰ کیلومتر با ماشین فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به لنکاوی مالزی را داشته باشید، هتل Bayview Hotel Langkawi با ارائه امکانات رفاهی عالی اقامت ایده‌آلی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل بی ویو لنکاوی


هتل بی ویو لنکاوی خدمات بی عیب و نقص و تمامی امکانات ضروری را به مسافران ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. با وای فای رایگان هتل به راحتی می‌توانید از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. هتل دارای ۳ گزینه غذاخوری، یک استخر روباز و امکانات رفاهی گسترده است. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط هتل، گشت و گذار در لنکاوی را راحت‌تر می‌کند. میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. برای امنیت بیشتر می‌توانید به هنگام گردش و تفریح اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. خدمات دربان، انبار چمدان و سرویس اتاق نیز در این هتل ارائه می‌شوند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق تورهای هتل آسان است. تمام نیازهای لحظه آخری می‌‌تواند توسط فروشگاه‌های رفاه برآورده شود و در زمان شما صرفه‌جویی شود. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات تناسب اندام هتل استفاده کنند. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. میهمانان می‌توانند در سونا استراحت کنند یا در اسپا ماساژ دریافت کنند. کارکنان پذیرش با خوشحالی به شما در سفرهای جزیره‌ای و فعالیت‌های فضای باز کمک می‌کنند. ماهیگیری، غواصی و گلف از جمله فعالیت‌هایی هستند که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید انجام دهید. خدمات نگهداری از کودکان و تخت نوزاد در صورت درخواست در دسترس است. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن توسط هتل مجاز است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. در هتلBayview Hotel Langkawi خدماتی مانند ویلچر برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان باتجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل بی ویو لنکاوی عبارتند از:
• اتاق توئین لوکس
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق سوپریور
• اتاق کینگ پریمیر با چشم‌انداز دریا
• اتاق توئین پریمیر با چشم‌انداز دریا
• سوئیت اکسکیوتیو
هتل Bayview Hotel Langkawi اتاق‌هایی زیبا با منظره دریا و تپه ارائه می‌کند. هر واحد بزرگ با رنگ‌های گرم تزئین شده و دارای تهویه مطبوع است. یک قسمت نشیمن و یک تلویزیون صفحه تخت به همراه وسایل اتو در دسترس است. حمام اختصاصی بزرگ دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. در برخی اتاق‌ها، می‌توانید یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و مینی‌بار در اختیار داشته باشید.

رستوران هتل


قهوه‌ خانه فلامینگو غذاهای معمولی و صبحانه بوفه‌ای ارائه می‌دهد. غذاهای اصیل چینی را می‌توانید در رستوران فونیکس میل کنید. برای نوشیدنی‌ها و لقمه‌های کوچک، Woodpecker Lounge تا دیروقت باز است. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل بی ویو لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعی سانگای گلیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا گونونگ رایا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ماکام ماهسوری: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا گالریا پردانا: ۹ کیلومتر
فاصله تا مزرعه برنج سوخته: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است