search
menu

هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat
امکانات عمومی هتل آمبونگ آمبونگ لنکاوی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آمبونگ آمبونگ رین فارست ریتریت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat


هتل آمبونگ آمبونگ لنکاوی رین فارست ریتریت از هتل‌های چهار ستاره و خاص در منطقه پانتای سنانگ مالزی است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافران را از هر شهری از جهان به سوی خود جذب می‌کند، به‌طوری‌که مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری عالی خود تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی داشته و به‌راحتی می‌توانند از تمامی جاذبه‌های دیدنی مانند موزه سه‌بعدی هنر در بهشت، تله‌کابین لنکاوی و آبشار تموران و چندین جای دیگر بازدید کنند. این هتل زیبا در محیط گرمسیری و جنگل بارانی بسیار خاصی قرار دارد که با اقامت در این هتل می‌توانید آرامش را تجربه کنید. با توجه به اینکه، هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat بر روی تپه واقع‌شده و از آنجا می‌توانید محوطه و جنگل اطراف را تماشا کنید. در عرض ۴ دقیقه رانندگی می‌توانید به پانتای سنانگ و با ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به فرودگاه لنکاوی دسترسی داشته باشید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل آمبونگ آمبونگ لنکاوی


از میان امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به خدماتی مانند خشک‌شویی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرد و اینکه میزهای گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تماشایی این شهر دایر شده‌اند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی و به‌صورت خیابانی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی بازدید کنید. به دلیل وجود روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. خدمات دیگر نظیر اتاق چمدان و خدمات باربری در بخش پذیرش هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat انجام می‌گیرند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و مالزیایی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی مسافران استخر روباز در هتل Ambong-Ambong Langkawi Rainforest Retreat دایر شده است. این استخر رایگان بوده و در تمامی طول سال دایر می‌شود. توجه داشته باشید که این استخر مخصوص بزرگ‌سالان بوده و در اطراف استخر صندلی و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. همچنین می‌توانید از خدمات مربوط به اسپا و انواع ماساژ بهره‌مند شوید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر خدمات مربوط به‌سلامتی در این هتل عبارت‌اند از حمام بخار و حمام روباز. سایر امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، کلاس‌های آشپزی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، اسب‌سواری، موج‌سواری، صخره‌نوردی و ماهیگیری. برای بهره‌مندی از تمامی این سرگرمی‌ها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از استودیو رین فارست، سوئیت، کلبه دو خوابه سینگل، کلبه دو خوابه تریپل، استودیو کانوپی و سوئیت کانوپی. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و هر یک از اتاق‌ها بالکن دارند که چشم‌انداز بسیار زیبایی از جنگل را می‌توانید تماشا کنید. علاوه بر آن می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت وای فای اشاره کرد. همچنین در داخل واحدهای اقامتی آشپزخانه اختصاصی تعبیه‌شده است که مجهز به یخچال، کتری برقی، توستر، وسایل شستشو، مایکرویوو، میز غذاخوری است. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، فرش، کاناپه تخت شو، میز کار، بالکن با مبلمان و حمام اختصاصی و مجهز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران ژاپنی با سه دقیقه پیاده‌روی از این هتل قابل‌دسترس است که می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را سفارش داده و نوش جان کنید. در این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای مالزیایی، دریایی، آسیایی و بین‌المللی به‌صورت منویی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سفارش دهید.

فاصله هتل آمبونگ آمبونگ رین فارست ریتریت لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سنانگ مال: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا لامان پادی لنکاوی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ماکام محصوری: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است