search
menu

هتل Alia Residence Business Resort Langkawi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alia Residence Business Resort Langkawi
امکانات عمومی هتل آلیا رزیدنس بیزنس ریزورت لنکاوی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلیا رزیدنس بیزنس ریزورت لنکاوی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Alia Residence Business Resort Langkawi


هتل آلیا رزیدنس بیزنس ریزورت یک هتل سه ستاره در کشور مالزی و در شهر لنکاوی است که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های شما برای اقامت در مالزی باشد. هتل در منطقه کوالامودا لنکاوی قرار دارد و غذا خوری‌های بسیاری نیز در این نزدیکی قرار دارند. این هتل در شهری واقع شده‌است که آب و هوای نسبتا گرمی دارد و وجود استخر در آن سبب جذابیت هرچه بیشتر آن شده‌است. اگر می‌خواهید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید بهتر است بدانید که فاصله هتل Alia Residence Business Resort Langkawi با فرودگاه بین المللی لنکاوی حدود ۱۰ دقیقه با ماشین است. اتاق‌های هتل امکانات بسیار کاملی دارند. مهمانان به راحتی می‌توانند از فعالیت‌ها و تفریحات متنوع موجود در این هتل نهایت استفاده را ببرند. جاهای دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تله کابین لنکاوی، ساحل پانتای تنگاه، بهشت پرندگان لنکاوی، مزرعه برنج سوخته و ... اشاره کرد که به شما پیشنهاد می‌شود حتما از آن‌ها دیدن کنید. در ادامه با ذکر جزئیات بیشتری به امکانات هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل آلیا رزیدنس بیزنس ریزورت لنکاوی


هتل دارای امکانات بسیار خوبی است. فضای عمومی هتل بسیار تمیز است و وجود نظافت عمومی در بخش‌های مختلف آن اقامت را در هتل Alia Residence Business Resort Langkawi دلنشین‌تر ساخته‌است. از جمله جذابیت‌های هتل امکان انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی و تفریحی است. از جمله فعالیت‌هایی که مسافران می‌توانند در این هتل انجام دهند اسب سواری ماهیگیری و غواصی است. اسپا و ماساژهای حرفه‌ای نیز در این هتل وجود دارد که برای ریلکس کردن و استراحت به دور از دغدغه‌ها و مشکلات دنیای امروز انتخاب بسیار مناسبی است. خدمات بهداشتی مانند لباسشویی و لاندری با هزینه مجزا نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. استخر این هتل بصورت روباز است و بسیار بزرگ و کاملا بهداشتی است و البته استفاده از آن بصورت رایگان است. برای استفاده از استخر هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. انبار چمدان نیز برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده‌است. خاموش کننده‌های آتش در جای جای هتل وجود دارد. پارکینگ رایگانی نیز در ساختمان هتل تعبیه شده‌است که در صورت نیاز بدون رزرو قبلی می‌توانید از آن استفاده کنید. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از خود هتل درخواست کنید تا نسبت به اجاره خودرو اقدام کند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


انواع مختلفی از اتاق‌ها را در این هتل شاهد هستیم که همگی از نظافت و دکوراسیون خوبی برخوردار هستند. اینترنت همانند سایر بخش‌های عمومی هتل Alia Residence Business Resort Langkawi داخل اتاق‌ها نیز به راحتی قابل دسترسی است. تلویزیون نیز روی دیوار تمام اتاق‌ها نصب شده‌است و به راحتی می‌توانید در ساعاتی که در اتاق خود هستید از تماشای آن لذت ببرید. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند که چشم انداز آن‌ها یا به سمت دریا است و یا استخر هتل را از آن‌ها می‌توانید ببینید. سرویس بهداشتی و حمام بزرگی که هر واحد دارد بسیار تمیز هستند و لوازم بهداشتی مانند حوله در تمام آن‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع اتاق‌ها نیز به درستی انجام شده‌است و فضای اتاق‌ها برای اقامت مطبوع است. میز تحریر و کتری برقی از مواردی است که در تمام واحدها وجود دارد.
انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد با یک تخت دابل
• اتاق دلوکس دابل
• اتاق دلوکس تویین
• اتاق دلوکس دابل با چشم انداز جزئی از دریا
• اتاق دابل با چشم انداز استخر
• اتاق استاندارد با چشم انداز استخر
• اتاق دابل با چشم انداز گاردن
• اتاق خانوادگی با دو تخت دابل
• اتاق سه نفره
• اتاق سوپریور خانوادگی با سه تخت دابل

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای محلی نیز در آن سرو می‌شود. شما می‌توانید حتی غذای مخصوص کودکان را برای فرزاندانتان از منوی رستوران انتخاب کنید.

فاصله هتل آلیا رزیدنس بیزنس ریزورت لنکاوی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ تابستانی لنکاوی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پل هوایی لنکاوی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش و باغ پرندگان لنکاوی: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است