search
menu

هتل Madisson Jounieh

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Madisson Jounieh
امکانات هتل مدیسون جونیه
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل مدیسون جونیه

درباره هتل Madisson Jounieh


هتل مدیسون جونیه از گزینه های اقامتی کشور دیدنی لبنان است که در قلب شهر خوش منظره جونیه لبنان واقع شده است. این هتل چهار ستاره که طیف وسیعی از امکانات رفاهی را در خود جای داده، آماده پذیرایی از خریداران بلیط هواپیما لبنان و گردشگرانی است که قصد دارند در مکانی خوش آب و هوا در دل شهر تماشایی جونیه لبنان اقامتی بیادماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل مدیسون جونیه


امکانات رفاهی هتل مدیسون جونیه چنان متعدد و متنوع است که بعید است گردشگری در طول اقامت در این هتل نیازی به محیط خارج از آن پیدا کند. از پارکینگی رایگان گرفته تا استخر و اسپا، هر امکاناتی را که برای تجربه اقامتی آسوده و بی دغدغه بدان نیاز دارید، در هتل Madisson Hotel Jounieh خواهید یافت. گفتنی است که برای رفاه حال میهمانان، دو رستوران مجزا در هتل تعبیه شده تا تمام نیازهای خورد و خوراک آن ها در این هتل تامین گردد. رستوران کافی فلور از فضایی دلنشین برخوردار بوده و به طبخ غذاهای بین المللی برای میهمانان اختصاص یافته است. دیگر رستوران این هتل با داشتن منویی پر و پیمان و تدارک غذاهایی لذیذ، خیال میهمانان را از بابت صرف شام آسوده ساخته است. وجود سایر امکانات رفاهی نظیر کافی شاپ، نوشگاه، آسانسور، سونا، اسپا، سولاریوم، حمام بخار و محوطه کباب پزی باعث شده که هیچ کم و کسری در این هتل احساس نگردد. ناگفته نماند که باشگاه تناسب اندام مجهزی نیز در این هتل وجود دارد که از تجهیزات مدرنی برخوردار بوده و با فضایی صمیمی و دلپذیری که دارد، خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را به ورزش و سوزاندن کالری حتی در تعطیلات نیز تشویق می کند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات رفاهی یاد شده، خدمات متعددی نیز در هتل مدیسون جونیه به میهمانان ارائه می گردد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پرستاری از کودک، تورهای گشت شهری، خرید بلیط هواپیما، کرایه تاکسی، تفریحات عصرگاهی، حمل بار، خانه داری، روم سرویس، تحویل مواد غذایی و ماساژ به تمامی میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد شد. ناگفته نماند خدمات اینترنت پرسرعت نیز مانند سایر هتل های چهار ستاره به طور رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا لذت گشت و گذار در فضایی مجازی نیز برای گردشگران فراهم آید.

واحدهای اقامتی هتل


گزینه های اقامتی هتل مدیسون جونیه مشتمل بر سوئیت هایی دلباز و خوش منظره ای است که پنجره هایشان به منظره رویایی و دیدنی سواحل دریای نیلگون مدیترانه گشوده می شوند و به خوبی با تجهیزات اقامتی شیک و مجللی که شایسته شان و مقام میهمانان گرامی هتل است، تزئین گردیده اند. معماری متفاوت و دکوراسیون جذاب واحدهای اقامتی این هتل هر گردشگری را شیفته خود می سازد و لذت اقامت در شهر دیدنی جونیه لبنان را دو چندان می کند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


در هتل مدیسون جونیه سعی برآن شده که آسایش و رفاه مطلق میهمانان برآورده گردد و از این رو، کلیه اسباب و لوازم اقامتی اعم از: تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت خواب، آباژور، کمدلباس، میز و صندلی در یکایک اتاق های دلباز هتل فراهم گردیده تا هیچ کاستی و کمبودی برای اقامتی طولانی در این مکان وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هتل مدیسون جونیه در مکانی بسیار تماشایی و خوش منظره در بطن شهر دیدنی جونیه واقع شده و در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی لبنان نظیر غار جعیتا و مقبره سیده لبنان قرار گرفته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مدیسون جونیه


فاصله هتل تا مقبره سیده لبنان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا غار جعیتا: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بیبلوس: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا یادمان نسل کشی ارمنی ها: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سیتی مال: ۱۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است