search
menu

هتل آپارتمان سوین تک سرعین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سوین تک سرعین
امکانات عمومی هتل آپارتمان سوین تک سرعین
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سوین تک سرعین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سوین تک سرعین


هتل آپارتمان سوین تک از اماکن اقامتی تمیز و خوش قیمت در شهر سرعین است. این هتل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در خیابان دانش واقع‌ شده است. هتل آپارتمان سوین تک دارای ۵ طبقه و ۱۳ اتاق است و از میهمانان سراسر کشور در طول سال استقبال می‌کند. با انتخاب این هتل آپارتمان می‌توانید به مرکز شهر و جاهای دیدنی سرعین دسترسی داشته باشید، همچنین چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی هتل واقع‌ شده‌اند. علاوه بر این‌ها، این هتل آپارتمان محیط آرام و دل‌نشینی دارد که امکان دسترسی به آب‌درمانی‌های سنتی و مدرن در این شهر توریستی را آسان می‌کند و بازارچه‌های فصلی نیز آماده میزبانی از میهمانان هستند. برای بهره‌مندی از آبگرم سنتی نیز می‌توانید به مجموعه تفریحی سبلان بروید که در فاصله ۲۰۰ متری این هتل قرار دارد. همگی می‌دانیم که اکثر مسافران این شهر برای بهره‌مندی و جنبه درمانی آب‌های معدنی و چشمه‌ها و تفریح عازم شهر سرعین می‌شوند، بنابراین با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند نهایت لذت را ببرند. همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه با امکانات خوب و مناسب این هتل مسافران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سوین تک سرعین


برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل آپارتمان آسانسور تعبیه ‌شده است. همچنین اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در لابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای گشت‌وگذار در شهر سرعین و سر زدن به اردبیل و جاده حیران می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کنید. اگر با ماشین شخصی به شهر سرعین سفر کرده باشید، به راحتی می‌توانید ماشینتان را به پارکینگ مجموعه بسپارید، اما اگر با خرید بلیط هواپیما اردبیل عازم شهر سرعین می‌شوید، برای دسترسی به این هتل آپارتمان ترانسفر رایگان از هتل به فرودگاه فراهم‌ شده است. در هنگام انتظار در لابی نیز می‌توانید تلویزیون تماشا کنید و در صورت نیاز به سرویس بهداشتی در لابی می‌توانید به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دسترسی داشته باشید. سایر خدمات ارائه‌شده در لابی هتل نیز عبارت‌اند از: خدمات تهیه بلیط هواپیما، جعبه کمک‌های اولیه، دستگاه واکس کفش. قسمتی نیز به رمپ مجهز شده تا رفت‌وآمد برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند آسان شود. با توجه به اینکه اجازه ورود حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود، بنابراین بهتر است قبل از رزرو هتل از این امر مطلع باشید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل آپارتمان عبارت‌اند از: اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه شش تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته. برای افزایش ظرفیت اتاق‌ها کاناپه تخت شو تعبیه ‌شده است. در داخل اتاق‌ها نیز امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز، تلویزیون، آشپزخانه مجهز برای پخت‌وپز، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و بالکن وجود دارند. همچنین امکانات دیگر مانند یخچال، مینی بار و تلفن در داخل واحدهای اقامتی ارائه می‌شوند. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. همچنین این هزینه برای کودکان ۲ تا ۶ سال با توجه به قوانین هتل است و برای افراد بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


در صورت اقامت در این هتل، وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. برای سایر وعده‌های غذایی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل آپارتمان نیز در لابی دایر بوده و در این بخش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل آپارتمان سوین تک سرعین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آب‌درمانی سبلان: ۲۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ پردیس: ۶۰۰ متر
فاصله تا تپه باستانی آناهیتا: ۷۵۰ متر
فاصله تا لونا پارک سرعین: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک سرعین: ۸۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید لاله: ۱.۱ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است