search
menu

هتل خلیج فارس رضوان سرعین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رضوان خلیج فارس سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل رضوان خلیج فارس سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل رضوان خلیج فارس سرعین


هتل رضوان خلیج فارس سرعین از هتل های باسابقه سرعین است که بیش از یک دهه از تاسیس آن می گذرد و از هتل های ۴ ستاره این شهر به حساب می آید. این هتل در سال ۸۶ در دامنه کوه های سبلان و در هم‌جواری با لونا پارک احداث شده است. یعنی از یک طرف اسباب تفریح و سرگرمی خانواده ها را فراهم می کند و از طرفی زیبایی های چشم اندازهای سبلان را به اتاق های مهمانان می آورد. در صورت اقامت بیش از ۴ شب در هتل رضوان خلیج فارس رضوان، می توانید از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوید و پیاده به آبدرمانی های ایرانیان، سبلان و قهوه سویی بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با بازسازی اخیر هتل رضوان خلیج فارس، وضعیت واحدهای اقامتی هتل به حد مطلوبی رسیده است و هتل دارای امکانات متنوعی است. بیش ترین محبوبیت این هتل به خاطر تجربه پرسنل و خوش رویی آن هاست ولی امکاناتی مثل استخر آب گرم، سونا و جکوزی نیز سهمی در این محبوبیت داشته اند. البته باید گفت که شرایط استخر، سونا یا جکوزی گاهی رضایت بخش نیست و شاید به خاطر این است که اکثر مهمانان ترجیح می دهند از امکانات به روز و تاثیرهای درمانی مجمتع های آبدرمانی استفاده کنند. علاوه بر این ها، هتل رضوان دارای رستوران، سفره خانه سنتی، پارکینگ، سالن آمفی تئاتر و کافی شاپ است. اگر با خودروی شخصی به سرعین سفر کرده اید و نگران جای پارک هستید باید گفت که این هتل فضای بزرگی را به پارک خودرو اختصاص داده و ظرفیت پارکینگ آن به ۸۰ خودرو می رسد، پس جای هیچ نگرانی نیست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


ساختمان هتل رضوان خلیج فارس در ۵ طبقه و با ۸۰ واحد اقامتی احداث شده است و هنگام رزرو این هتل اتاق ها و سوئیت هایی متشکل از اتاق های یک تخته رویال، ۲ تخته رویال، ۳ تخته رویال، ۴ تخته VIP، ۲ تخته کانکت، سوئیت آپارتمان یک خوابه رویال و سوئیت آپارتمان های ۲ خوابه برایتان نمایش داده می شود. برخی از سوئیت آپارتمان های ۲ خوابه هتل دارای جکوزی اختصاصی هستند. بعضی اتاق ها و سوئیت های هتل رضوان سرعین با معماری و دکوراسیون جذابی برخوردارند و به طور مرتب به نظافتشان رسیدگی می شود. کف این اتاق ها پالاز موکت یا فرش بوده و بخش کوچکی برای نشیمن و تماشای تلویزیون اختصاص یافته است. در اتاق میز و آینه، یخچال و تهویه مطبوع گنجانده شده و در حمام اتاق ها حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی به صورت بسته‌بندی شده، قرار داده شده است. سوئیت آپارتمان ها هم آشپزخانه کوچکی دارند که دارای میز غذاخوری است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل دارای تالارهای چند منظوره است و برای مهمانی ها و همایش ها به کار می رود. دغدغه رفت و آمد به نقاط مختلف شهر، به خصوص در روزهای سرد زمستانی با خدمات تاکسی سرویس هتل حل می شود. این هتل در طبقه اولش رستورانی ایرانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد که برای تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف دایر است و انواع نوشیدنی های دلچسب را سرو می کند. اگر بخواهید در محیط متفاوتی غذای خود را میل کنید، به سفره خانه سنتی هتل که در طبقه پنجم واقع شده، بروید. این هتل برای گشت و گذار بهتر در شهر خدمات تور و خرید بلیط هواپیما داخلی ارائه می دهد و هر وقت بخواهید می توانید از خدمات روم سرویس استفاده کرده و غذای خود را در اتاقتان میل کنید. در اوقات فراغت خود می توانید به سالن دارت هتل بروید و رقابت دوستانه ای با همراهان خود داشته باشید.

فاصله هتل رضوان خلیج فارس سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی آدنامال: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار اطلس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا روستای بیله درق: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است