search
menu

هتل کبیر سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کبیر سرعین
امکانات کلی هتل کبیر سرعین
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
رستوران هتل
فاصله هتل کبیر سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کبیر سرعین


هتل کبیر از هتل های دو ستاره شهر سرعین است. سرعین در ۳۰ کیلومتری اردبیل قرار دارد و به دلیل داشتن چشمه های آب گرم به یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی ایران تبدیل شده است. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کنید. بیشتر افراد به منظور بهره‌مند شدن از خواص درمانی آب‌های گرم به این شهر سفر می‌کنند و به همین دلیل نزدیکی هتل به مراکز آب درمانی از معیارهای مهم در انتخاب هتل در شهر سرعین به شمار می‌رود. هتل کبیر در خیابان امام قرار دارد و با یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای می‌توانید به مراکز آب درمانی برسید. این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و نوسازی آن در سال ۱۳۹۴ موجب رونق بیشتر و بهبود کیفیت آن شده است. ساختمان هتل ۹ طبقه است و امکانات رفاهی متنوعی در آن قرار دارد. واحدهای اقامتی چند نفره هتل کبیر را به یکی از گزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای خانواده های پرجمعیت تبدیل کرده است.

امکانات کلی هتل کبیر سرعین


امکانات رفاهی متنوعی در این هتل ۲ ستاره برای مهمانان تدارک دیده شده است. از امکانات اساسی هتل کبیر می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. لابی، آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پارک کودکان، جکوزی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، رمپ، روزنامه، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات از دیگر امکانات این هتل ۲ ستاره هستند. برای تهیه مایحتاج و خرید سوغاتی می‌توانید به فروشگاه هتل سر بزنید. با بهره‌گیری از خدمات تور به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی سرعین بازدید کنید. از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به تاکسی سرویس، لباسشویی و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. ناگفته نماند اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده، ۵ الی ۱۲ نیم بها و بالای ۱۳ تمام بها محسوب می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


37 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد؛ واحدهای اقامتی این هتل شامل انواع اتاق، سوئیت‌ و آپارتمان است. سوئیت های دو نفره، دو نفره رویال، سه نفره و چهار نفره از انواع سوئیت های این هتل هستند. همچنین چند آپارتمان شش نفره، هفت نفره و هشت نفره در این هتل وجود دارد که گزینه های مناسبی برای خانواده های پرجمعیت هستند. برخی از واحدها دارای آشپزخانه هستند و مهمانان می‌توانند غذای خود را تهیه کنند. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی می‌توان به روم سرویس، مینی بار با هزینه، صبحانه، یخچال، چای‌ساز، شبکه پخش فیلم، مبلمان، رخت آویز، تلفن، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی اشاره کرد. توجه داشته باشید که در صورت درخواست، سرویس اضافه به مهمانان ارائه می‌شود؛ سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت‌شو است و شامل هزینه اضافی است.

رستوران هتل


این هتل دارای یک رستوران و یک سفره خانی سنتی است. رستوران هتل در طبقه دوم قرار دارد و ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ مهمان را دارد. انواع غذاهای ایرانی و محلی در این رستوران سرو می‌شود. همچنین در نزدیکی هتل رستوران های خوبی قرار دارند که غذاهای باکیفیتی ارائه می‌کنند. رستوران بام سرعین، تبریزی و آذربایجان نوحی از رستوران های خوب و معروفی هستند که در ۵۰۰ متری هتل قرار دارند و برای صرف غذا می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل کبیر سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تپه باستانی آناهیتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۵۰۰ متر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: ۵۰۰ متر
فاصله تا آبگرم گاومیش گلی: ۶۰۰ متر
فاصله تا آبگرم بش باجیلار: ۷۰۰ متر
فاصله تا آبگرم قهوه سویی: ۸۰۰ متر
فاصله تا مجتمع آب درمانی ایرانیان: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است