search
menu

هتل بوستان سرعین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بوستان سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوستان سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بوستان سرعین


هتل بوستان سرعین اولین هتل ۴ ستاره ای است که بیش از یک دهه پیش و در سال ۱۳۸۹ در سرعین افتتاح شد و در طی فعالیت خود موفق به کسب گواهینامه استانداردسازی خدمات گردشگری از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد و جایگاه ویژه ای در این صنعت برای خود دست و پا کرد. این هتل در مرکز شهر سرعین واقع شده و دسترسی راحتی به آبدرمانی های متنوع سرعین دارد. این هتل در سال ۹۶ یک بار دیگر دستخوش تغییرات قرار گرفت تا امکانات مطلوبی را برای رفاه مهمانانش ارائه دهد. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در سرعین بگذرانید، با رزرو هتل بوستان این تعطیلات را در خاطرات خود ماندگارتر خواهید ساخت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


اصلی ترین دلیلی که Boostan Hotel را در بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سرعین محبوب ساخته، رفتار حرفه ای پرسنل و مدریت هتل است که این اقامت را شیرین تر ساخته اند. علاوه بر این هتل با ارائه خدمات مطلوب و منحصر به فردش آرامش را چاشنی روزهای مهمانان می کند.
این هتل پارکینگ مسقفی دارد که استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه نیست و برخلاف اکثر هتل های این منطقه، اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل قابل دسترسی است و مهمانان می توانند در طول اقامت خود هر زمانی که بخواهند غذایی سفارش دهند و در اتاقشان میل کنند چون خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. ضمنا برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر می توان از خدمات تاکسی سرویس و خدمات ترانسفر بهره مند شد. البته هتل از نظر دسترسی به نقاط دیدنی شهر مثل بازار، روستای بیله درق (ویلادره) یا پیست اسکی آلوارس در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته ولی پیاده نمی توان به این جاذبه ها رفت. تنها دسترسی به آبدرمانی سرعین و گاومیش گلی با پیاده روی ممکن است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل بوستان سرعین در ۷ طبقه احداث شده و در مجموع در ۵۶ باب اتاق و سوئیت از مهمانان خود پذیرایی می کند که این اتاق ها در فرمت رویال و استاندارد قابل رزرو هستند. برخی اتاق ها از چیدمان و امکانات مدرنی برخوردارند و برخی از آن ها به سادگی دکور شده اند ولی همه آن ها امکانات لازم برای اقامتی راحت و آسوده را در خود جای داده اند، حالا یا تلویزیون های قدیمی و یا صفحه تخت، مبلمان کلاسیک یا مدرن، این تفاوت ها نسبت نرخ اتاق ها را تعیین می کنند. ضمنا اتاق های کانکت این هتل تا ۱۰ نفر هم ظرفیت دارند و می توان گروهی آن ها را رزرو کرد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل بوستان با چیدن تخت ها و آلاچیق های سنتی محیطی صمیمی را برای دورهمی و هم‌نشینی مهمانان آماده کرده است ولی اگر به دنبال مکان شیک تری هستید به کافی شاپ طبقه همکف هتل بروید که به صورت ۲۴ ساعته دایر است و انواع نوشیدنی های دلچسب را سرو می کند. اگر تمایل به خرید سوغاتی داشتید به فروشگاه و غرفه دایر در هتل سر بزنید. این هتل خدماتی همچون تهیه بلیط و خدمات اینترنتی نیز ارائه می دهد و با هماهنگی تورهای گروهی، شما را به دیدن زیبایی های سرعین می برد.

رستوران هتل


اگر مهمان هتل بوستان سرعین شوید، می توانید برای صبحانه سرشیر و عسل طبیعی میل کنید و غذاهای سنتی سرعین و اردبیل را در رستوران هتل سفارش دهید. حتی برخی سوغاتی های معروف شهر مثل حلوا سیاه نیز در این رستوران سرو می شوند. منوی ناهار رستوران شامل انواع چلوها و کباب های لذیذ است ولی برای شام می توان حتی فست فود سفارش داد. گفتنی است که ساعت سرو صبحانه در این هتل از ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح، ساعت سرو ناهار از ۱۳ تا ۱۵ و سرو شام از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ است.

فاصله هتل بوستان سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار اطلس:‌ ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا استخر گاومیش گلی:‌ ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی قهوه سویی:‌ ۱ کیلومتر
فاصله تا آبدرمانی ۹ چشمه: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است