search
menu

هتل سیروس رودسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیروس رودسر
انواع اتاق های هتل سیروس و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل سیروس رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سیروس رودسر


هتل سیروس رودسر هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۸۹ در خیابان شهدای رودسر افتتاح شد. این هتل چند ساعت پس از آغاز فعالیتش در سال ۱۳۹۵ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات خود امکاناتش را نیز افزایش و مناسب با استانداردهای هتلداری به روز کند. هتل سیروس برای آن هایی که می خواهند اقامتی آرام را کنار امواج دریای خزر تجربه کنند و بدشان هم نمی آید که کمی هم در هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشند گزینه اقامتی مناسبی به نظر می رسد. به ویژه این که هتل کارکنان حرف‌های و خوش برخوردی دارد که لذت اقامت را برای مهمانان دوچندان خواهد کرد.
هتل سیروس با اینکه نزدیک دریا قرار گرفته و به نظر می رسد موقعیت خوبی داشته باشد اما تا جاهای دیدنی فاصله نسبتاً زیادی دارد و اگر هدفتان است خرید بلیط هواپیما و سفر به شمال بازدید از جاذبه های آن بوده بد نیست نگاهی به سایر هتل ها هم داشته باشید. اما اگر می خواهید چند روزی را کنار دریا اقامت داشته و به صدای دلنشین امواج آن گوش کنید هتل سیروس گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

انواع اتاق های هتل سیروس و امکانات آن ها


این هتل ۲۶ واحد اقامتی مختلف دارد که برخی از آن ها رو به دریا و برخی دیگر به سمت خیابان و محوطه هتل قرار گرفته اند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق یک تخته سینگل، اتاق دو تخته دابل، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت سه نفره، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته. همه این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها اسپیلت و شوفاژ است. اتاق ها همگی دارای امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، پاور سوئیچ، تلفن، کمد لباس و رخت آویز بوده و به تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس ارائه می شود.
برخی واحدهای اقامتی مبله و دارای بالکن هستند. اگر نوع سرویس بهداشتی برایتان اهمیت دارد بد نیست بدانید که برخی از اتاق های هتل دارای سرویس فرنگی اند و برخی دیگر سرویس ایرانی دارند. برای سرگرم شدن مهمانان علاوه بر تلویزیون با شبکه های استانی امکان دسترسی به اینترنت داخل اتاق ها نیز میسر شده است. سرویس حمام اتاق ها شامل دوش بوده و لوازم بهداشتی آن ها شامل صابون، شامپو و حوله است. برای سرویس های بهداشتی، حمام و فضای داخلی اتاق دمپایی های جداگانه ای قرار داده شده. اتاق ها فاقد برخی امکانات مانند صندوق امانات هستند و نوع قفل درب اتاق ها کلیدی است.

رستوران هتل


رستوران هتل با اینکه به نظر بسیار کوچک است اما ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ مهمان را دارد. میز و صندلی های رستوران با توجه به فضای نسبتا کوچک آن نزدیک به هم قرار گرفته اند. این رستوران انواع غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی را با استفاده از مواد اولیه تازه و محلی طبخ و سرو می کند.

امکانات و خدمات هتل


هتل سیروس با اینکه هتلی ۳ ستاره ایرانی است و معمولا از این هتل های میان رده انتظار خدمات فراوانی بود اما با این حال این هتل تمامی تلاش خود را کرده تا امکانات و خدماتی مناسب با استانداردهای روز دنیا را ارائه دهد. در طبقه همکف هتل لابی ۹۰ متر مربعی آن قرار گرفته که ظرفیت پذیرایی از ۱۴ نفر را داشته و مهمانان در این بخش به اینترنت رایگان و روزنامه دسترسی خواهند داشت. در بخش دیگر آژانس مسافرتی هتل قرار گرفته که کمک حال مهمانان در امور تهیه بلیط هواپیما و رزرو تورها خواهد بود. هتل سیروس برای راحتی مهمانانش گشت نیمروزی و ترانسفر رفت و برگشت در نظر گرفته که هردوی این خدمات نیاز به هماهنگی و پرداخت کمی هزینه دارند. سایر خدمات و امکانات هتل عبارتند از خدمات تاکسی سرویس، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولان، مینی بار با هزینه، خدمات خانه داری و خدمات تهیه بلیط.

فاصله هتل سیروس رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی رودسر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت رودسر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پل خشتی تاریخی تمیجان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا گنبد تاریخی پیرمحله: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا پل رود: ۱۷.۷ کیلومتر
فاصله تا تابستان نشین: ۲۱.۳ کیلومتر

همچنین اگر تمایل دارید سفری به ماسال و ماسوله داشته باشید می‌توانید برنامه سفر ماسال به ماسوله را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است