search
menu

هتل بهار رودسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهار رودسر
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل بهار رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بهار رودسر


هتل بهار رودسر یکی دیگر از هتل های میان رده رودسر است که نزدیک به ساحل واقع شده است. هتل بهار در سال ۱۳۹۲ با ساختمانی پنج طبقه کار خود را به عنوان هتل آغاز کرد و چند سال بعد در سال ۱۳۹۴ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا خدمات و امکاناتش به روز تر شود. اطراف هتل را دریا و جنگل های سرسبز شمالی فرا گرفته و از نظر مکانی موقعیت خوبی برای گذراندن تعطیلاتی چند روزه دارد.
فاصله هتل تا دریا و پارک جنگلی رودسر بسیار کم است و مهمانان به این دو مکان دسترسی راحتی خواهند داشت؛ اما اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به شمال بازدید از جاذبه های آن بوده باید بگوییم این هتل فاصله نسبتاً زیادی تا جاهای شناخته شده و جاذبه های شمالی دارد. در غیر این صورت این هتل جزو هتل های خوب و با امکاناتی است که نزدیک به دریای زیبای خزر قرار دارند. یکی از نقاط قوت این کارکنان حرفه ای این است که با برخورد محترمانه و مهربانانه خود توانستند رضایت مهمانان را جلب و اقامتشان در هتل بهار را به اقامتی خوش و خاطره انگیز تبدیل کنند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل بهار رودسر ۱۸ واحد اقامتی شامل اتاق های دو تخته دابل، دو تخته تویین، یکخوابه دو نفره، سوئیت یکخوابه سه نفره و سوئیت یکخوابه چهار نفره دارد. اتاق ها در ساعت ۱۵ بعد از ظهر تحویل و ساعت دوازده ظهر زمان تخلیه اتاق ها است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و در برخی واحدها سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل بهار رودسر همگی مبله و دارای امکاناتی مانند یخچال، رخت آویز و تلفنند. برای مهمانان چای خوری که هر ساعت شان با چای می گذرد دستگاه چای ساز داخل اتاق ها قرار داده شده. مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت و برای سرگرمی شان در تمامی اتاق ها تلویزیون با شبکه های استانی قرار داده شده است. سرویس حمام اتاق ها فقط یک دوش ثابت است و لوازم بهداشتی در سرویس ها قرار داده شده شامل صابون، شامپو و حوله اند.
برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها از اسپیلت، فن کوئل و شوفاژ استفاده شده. اتاق های هتل فاقد سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات هستند. هتل بهار رودسر تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان را داخل اتاق ها فراهم کرده است.

رستوران هتل


هتل بهار رودسر رستوران نسبتا بزرگ با ظرفیت پذیرایی ۳۰۰ مهمان را دارد. این رستوران با استفاده از مواد اولیه محلی انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان را طبخ و سرو می کند. بجز رستوران هتل در طبقات بالایی خود کافی شاپ مدرنی هم دارد که با انواع نوشیدنی ها و دسرها پذیرای مهمانان هتل است. همچنین فست فود هم برای علاقه‌مندان به این گروه از غذاها، در هتل بهار رودسر سرو می‌شود.

امکانات و خدمات هتل


هتل بهار رودسر لابی نسبتاً بزرگی در طبقه همکف خود دارد و مهمانان در این بخش می توانند به خدمات مختلف مانند تلفن دسترسی داشته باشند. برای راحتی مهمانان در گشت و گذار است جاهای دیدنی منطقه خدمات گشت نیمروزی ارائه می شود البته برای استفاده از این خدمات باید از قبل با هتل هماهنگ کرده و هزینه مختصری هم پرداخت کنید. دیگر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات لاندری، خدمات خانه داری، مینی بار و پذیرش ۲۴ ساعته است.
اگر قصد سفری جذاب به استان های شمالی را دارید، بد نیست نوشتار برنامه سفر اسالم به خلخال را مطالعه کنید.

فاصله هتل بهار رودسر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی رودسر: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا دریا: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت رودسر: ۳.۳ کیلومتر
فاصل تا پل تاریخی تمجیان: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا پل رود: ۱۸.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد هشت ضلعی پیرمحله: ۲۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است