search
menu

هتل ارشیا رودسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارشیا رودسر
امکانات کلی
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارشیا رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارشیا رودسر


یکی از هتل های خوب چهار ستاره در رودسر، هتل ارشیا رودسر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی عالی و مطلوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل ارشیا رودسر، در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است. موقعیت مکانی هتل در مسیر اصلی رشت به رامسر، در شهر ساحلی کلاچای و سه راهی واجرگاه قرار دارد. چشم انداز زیبای مقابل هتل که از ساحل آبی دریای خزر و طبیعت سبز رنگ تشکیل شده، بسیار جذاب و تماشایی است. کارکنان هتل ارشیا رودسر (Arshia Hotel Rudsar) بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگه دارند.

امکانات کلی


در هتل ارشیا رودسر امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. گردشگران معمولا در سفر به شمال ایران، مسافرت با ماشین شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند. زیرا در این صورت قادر هستند مناظر و زیبایی هایی که در مسیر جاده ها وجود دارند، تماشا کرده و لذت ببرند. مهمانان می توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت پیدا کردن جا پارک مناسب و امنیت خودرویشان نگرانی نداشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه اول واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، روزنامه، کافی نت، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند انواع خدمات از قبیل فتوکپی، ترانسفر رفت (با هزینه)، روم سرویس و ... را از پذیرش درخواست کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۶۰۰ نفر در طبقه همکف هتل وجود دارد که با داشتن امکاناتی چون ویدیو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و سرو میان وعده از کنفرانس ها و همایش های متعدد میزبانی می کند.

امکانات تفریحی هتل


برای کودکان یک گیم نت با بازی های ویدیوئی در نظر گرفته شده تا بتوانند در اوقات بیکاری و فراغت زمانشان را با بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده سپری کنند. برای دوستداران بازی بیلیارد نیز یک سالن بیلیارد در نظر گرفته شده تا بتوانند در این سالن بازی محبوبشان را انجام داده و سرگرم شوند. خدمات اسپا از قبیل جکوزی و ماساژ در این هتل برای مهمانان فراهم گشته است. مهمانان می توانند از طریق هماهنگی با پذیرش از این خدمات بهره مند شده و لذت ببرند. یک مرکز خرید نیز در محوطه هتل وجود دارد که مهمانان می توانند برای خرید انواع وسایل به آن مراجعه کنند.

اتاق های هتل


هتل ارشیا رودسر در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۳۴ باب اتاق و ۱۰۵ تخت است. مهمانان می توانند از میان اتاق های گوناگون هتل اتاقی را که مناسب نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دوتخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یکخوابه چهار نفره، سوئیت رویال چهار نفره،سوئیت یکخوابه پنج نفره و سوئیت یک خوابه شش نفره هستند. چشم انداز زیبایی که از پنجره اتاق ها پیداست، از مناظر دلنواز دریا، ساحل، جنگل، دشت، کوه، خیابان و محوطه هتل تشکیل شده است. این مناظر به جذابیت و دلنشینی اتاق ها می افزایند. در تمام طبقات پله های اضطراری وجود دارند و نظافت و پاکیزگی اتاق ها اطمینان بخش هستند؛ چراکه خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مرغوب نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، چیلر، سرمایش مرکزی)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) وجود دارند. اتاق ها دارای بالکن هستند و تماشای چشم انداز مقابل از بالکن بسیار زیبا است. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است و زمان تحویل اتاق ها در هتل ارشیا رودسر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بود ه و برای کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


«رستوران ارشیا» با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و در سه وعده اصلی صبحانه،ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت بر ای مهمانان آماده می کند. منوی رستوران از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی تشکیل شده و به صورت انتخابی و بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده می شوند. یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت و صرف انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه است.

فاصله هتل ارشیا رودسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار سیاه تاش سی سرا: ۱۳٫۴کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی رودسر:۱۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل رودسر: ۱۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا منطقه گردشگری سموش: ۲۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا جواهر دشت: ۳۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا تالاب سوستان: ۴۶٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است