search
menu

هتل آپارتمان زمرد مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان زمرد مشهد
خدمات و امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل آپارتمان زمرد مشهد تا اماکن دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان زمرد مشهد


هتل آپارتمان زمرد مشهد هتلی آپارتمانی یک ستاره است که موقعیت مکانی آن بسیار نزدیک به حرم امام رضا‌(ع) است و همین مورد سبب شده است تا برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از گزینه‌های اصلی اقامت قرار گیرد. این هتل از بیرون نمایی بسیار شیک و امروزی دارد به طوری که شاید همین نمای بسیار زیبا دلیلی باشد تا برای مسافران جذاب به نظر برسد، در واقع معماری هتل چه از نمای بیرونی چه از نظر معماری داخل هتل بسیار زیبا و چشم نواز است. در سال ۱۳۷۲ اولین بار این هتل برای بهره‌برداری رسمی افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات و فضای کلی آن با بازسازی هر چه بهتر برای مسافران در درجه قابل قبول‌تر و حتی در سطح بالاتری قرار گیرد. این هتل ۶ طبقه امکانات بسیار مناسبی برای مسافران دارد که در ادامه به‌طور مفصل در رابطه با هر کدام از آنها توضیحاتی داده خواهد شد.

خدمات و امکانات عمومی هتل


این هتل همانطور که از نام آن پیداست بصورت هتل آپارتمان است در نتیجه امکاناتی همچون آشپزخانه در هر واحد را دارد که این آشپزخانه‌ها دارای یخچال و چای ساز وآب معدنی هستند. هتل به پارکینگ نیز مجهز است اما پارکینگ هتل ظرفیت محدود و در حدود ۶ خودرو گنجایش دارد و برای مسافران هتل رایگان است. همانطور که ذکر شد هتل ۶ طبقه دارد و برای رفت و آمد بین طبقات آسانسور تعبیه شده است که برای جابجایی معلولان نیز بسیار کارآمد است. لابی بسیار شیک و مدرن هتل آپارتمان زمرد مشهد دارای اینترنت رایگان است. علاوه بر وجود رستوران که غذاهای ایرانی و فرنگی بسیار لذیذی را در منو آن می‌توان یافت، هتل به کافی شاپ نیز مجهز است. از نظر امنیتی نیز می‌توان به وجود سیستم اعلام حریق مرکزی اشاره کرد که سبب آرامش خاطر هر‌چه بیشتر مسافران است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان زمرد مشهد امکانات مناسبی دارند از جمله وجود یخچال و چای ساز در اتاق‌ها، وجود تلویزیون و دسترسی به اینترنت در اتاق‌ها. همچنین فضاهای اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند و اگر نیاز به جایی امن برای قرار دادن وسایل باارزشتان دارید بهتر است بدانید اتاق‌ها حاوی صندوق‌های امانت برای قرار دادن اشیای گرانقیمت شما هستند. اتاق‌ها مجهز به حمام، دستشویی ایرانی و فرنگی هستند. وجود تلفن در اتاق سبب ارتباط هرچه بیشتر با پذیرش هتل شده‌است. انواع اتاق‌های هتل آپارتمان زمرد شامل:
اتاق‌های دو تخته که گنجایش فقط دو نفر را دارد.
سوئیت برای دو نفر که گنجایش یک نفر اضافی نیز دارد.
سوئیت برای سه نفر که قابلیت گنجایش نفر اضافی را ندارد.
آپارتمان یک خوابه برای سه نفر با قابلیت گنجایش برای یک نفر اضافی.
آپارتمان یک خوابه برای چهار نفر با قابلیت گنجایش برای یک نفر اضافی.
آپارتمان دو خوابه برای شش نفر با قابلیت گنجایش برای چهار نفر اضافی.

گزینه‌های صرف غذا


همانطور که قبلا ذکر گردید هتل مجهز به رستوران و کافی شاپ بسیار شیک و مدرنی است. در منوی رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. صبحانه نیز علاوه بر نهار و شام در رستوران هتل برای مسافران در ساعات معین آماده می‌شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل


علاوه بر امکانات بسیاری که گفته شد، در این هتل آپارتمان سالن کنفرانس نیز وجود دارد و برای رزرو و برگزاری هر جلسه یا برنامه‌ای می‌توانید این سالن‌ها را رزرو کنید. هتل مجهز به لاندری و خشکشویی نیز می‌باشد. در ساختمان هتل شاهد وجود کپسول‌های آتش نشانی نیز هستیم. ترانسفر فرودگاهی باهزینه از جمله امکانات دیگر هتل است.

فاصله هتل آپارتمان زمرد مشهد تا اماکن دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است