search
menu

هتل آپارتمان زرین توس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان زرین توس مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان زرین توس مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان زرین توس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان زرین توس مشهد


هتل آپارتمان زرین توس مشهد هتلی یک ستاره است که از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر بشمار می‌رود. این هتل با حرم حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد و علاوه بر حرم به بازار رضا (ع) و همچنین آرامگاه نادر شاه افشار نیز فاصله نزدیکی دارد. این هتل از نظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و می‌توانید با آرامش در این هتل تمیز به استراحت بپردازید. این هتل علاوه بر مواردی که گفته شد دارای مزیتهای دیگری از جمله نبودن در طرح ترافیک و شلوغی شهر نیز هست.
هتل در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. رفتار بسیار مودبانه و خونگرم کارکنان هتل نیز از عوامل دیگری است که می‌تواند اقامت شما را در این هتل دلچب‌تر سازد. زائرانی که از طریق هوایی به مشهد سفر می‌کنند می‌توانند با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به مشهد سفر و در این هتل اقامت کنند. در ادامه مطلب به ارایه اطلاعاتی در رابطه با امکانات عمومی هتل و جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل آپارتمان زرین توس مشهد


هتل زرین توس مشهد با توجه به اینکه هتلی یک ستاره است اما امکانات بیشماری دارد و از نظر نظافت و تمیزی در رده بالایی قرار دارد. هتل مجهز به صندوق امانات است و مسافران برای سپردن لوازم گرانبهایشان خاطری آسوده خواهند داشت. هتل در چند طبقه ساخته شده است و به همین دلیل آسانسور نیز در ساختمان هتل قرار داده شده است. هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع است. لابی مجهز و بسیار شیک هتل سبب جلب توجه مسافران در بدو ورود به هتل می‌شود و مبلمان بسیار شیکی دارد که مجهز به تلویزیون نیز هست. در لابی شاهد روزنامه بصورت رایگان خواهید بود که علاوه بر تلویزیون و اینترنت می‌توانید از این مورد نیز در لابی برای سرگرمی‌تان استفاده کنید. هتل مجهز به پارکینک رایگان است و مسافرانیکه با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده‌اند می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند.
اتاق چمدان و نمازخانه نیز در هتل زرین توس مشهد وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده امکان تهیه بلیط نیز در هتل وجود دارد. کپسول آتش نشانی نیز برای پیشگیری از هر گونه خطرات احتمالی در هتل تعبیه شده است. خدمات خانه داری نیز برای مسافران هتل ارایه می‌شود. وجود پذیرش ۲۴ ساعته نیز برای راحتی و آسایش مسافران ارایه می‌گردد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل زرین توس مشهد دارای ۵ طبقه با ۱۵ واحد اقامتی است. هتل بصورت هتل آپارتمان است و واحدهای آن شبیه به آپارتمان کامل دارای امکانات لازم برای آشپزی از جمله اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال نیز هست. واحدهای هتل دارای تخت و مبلمان آن بسیار تمیز هستند. پنجره‌های موجود در اتاق‌ها نیز اقامت در اتاق‌ها را دلپذیرتر ساخته است. هتل با دارا بودن واحدهای اقامتی بزرگ آماده خدمات رسانی و پذیرایی از مسافرانی است که بصورت گروهی به این هتل می‌آیند. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در واحدها وجود دارد و سبب شده است تا اقامت در واحدها راحت‌تر شود.
از جمله امکانات دیگری که در اتاق‌ها وجود دارد تلویزیون و امکان اتصال به اینترنت است. اتاق‌های هتل مجهز به امکانات و خدمات بهداشتی از جمله حمام، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی هستند. از جمله واحدهای اقامتی این هتل شامل: آپارتمان‌های یک خوابه یک تخته، آپارتمان‌های یک خوابه دو تخته، آپارتمان‌های یک خوابه سه تخته و آپارتمان‌های دو خوابه چهار و پنج تخته.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی در نزدیکی آن رستوران‌های بیشماری از جمله رستوران رضا وجود دارد.

فاصله هتل آپارتمان زرین توس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است