search
menu

هتل آپارتمان یلدا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان یلدا مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان یلدا مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
امکانات رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان یلدا مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل آپارتمان یلدا مشهد


هتل آپارتمان یلدا مشهد یکی از هتل های تک ستاره مشهد است که در حوالی میدان ۱۷ شهریور قرار گرفته و فاصله نسبتا کوتاهی با حرم مطهر رضوی دارد. این ویژگی باعث شده زائران زیادی بعد از خرید بلیط هواپیما مشهد ارزان، این هتل را برای اقامت خود برگزینند. البته ارزان بودن هزینه اقامت در هتل آپارتمان یلدا مشهد و تخفیف هایی که به مشتریان دائمی اش تعلق می گیرد، مزیت های دیگری به حساب می آیند. این هتل آپارتمان تا باب الرضای حرم ۱.۴ کیلومتر فاصله دارد که می توان به راحتی این مسیر را پیاده طی کرد، جاذبه های تاریخی مشهد نیز در فاصله کمی از هتل واقع شده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان یلدا مشهد


با اینکه ساختمان Yalda Hotel Apartment در سال ۸۴ و در ۶ طبقه تاسیس شده ولی در سال ۹۴ برای ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شد تا رفاه و آسایش هر چه بیش تر مهمانانش را فراهم کند. وقتی برای اولین بار مهمان هتل آپارتمان یلدا مشهد شوید، به لیست باشگاه مشتریان راه پیدا می کنید و می توانید در اقامت های بعدی از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. با اینکه فاصله هتل تا حرم چندان زیاد نیست ولی از ساعت ۸ صبح سرویس رفت رایگان به حرم ارائه می شود. این هتل فضای کوچکی را برای پارک خودروها اختصاص داده که ظرفیت ۱۰ خودرو دارد. ضمنا امکان استفاده از اینترنت در لابی هتل فراهم شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان یلدا مشهد در مجموع دارای ۱۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق های ۱ نفره، ۲ نفره و ۳ نفره و آپارتمان های یک خوابه و ۲ خوابه است. البته کسانی که به سر و صدا حساس هستند می توانند آپارتمان های وی آی پی هتل را رزرو کنند. این واحد های ۹۰ متری با طراحی و دکوراسیون بهتری در اختیار مهمانان قرار می گیرند. متراژ اتاق های هتل ۲۰ متر و آپارتمان های یکخوابه آن ۶۰ متر است و همه این واحدها مجهز به یخچال، تلویزون، مبل، دراور، حوله استریل، سرویس بهداشتی و حمام هستند. در صورتی که اقامت با فول برد را انتخاب کنید، ۶ نوع غذا در منوی ناهار و شام خواهید داشت.

خدمات و امکانات دیگر هتل


با اینکه هتل آپارتمان یلدا مشهد تک ستاره است ولی تنوع امکانات و خدماتش با هتل های چند ستاره برابری می کند؛ برای رفتن به نقاط مختلف شهر می توان از خدمات تاکسی سرویس یا کرایه خودرو استفاده کرد. برای گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های دیدنی مشهد نیز خدماتی همچون تهیه بلیط، خدمات تور و گشت غیر رایگان ارائه می شوند. در انتهای روز و برای رفع خستگی می توان از خدمات ماساژ این هتل بهره مند شد. ضمنا اگر بلیط هواپیما مشهد خریده باشید یا با قطار به مشهد آمده باشید، هتل آپارتمان یلدا مشهد استقبال رایگانی در فرودگاه یا راه آهن از شما خواهد داشت.

امکانات رستوران هتل


هتل آپارتمان یلدا مشهد در طبقه اولش رستوران زیبایی دارد که قادر است علاوه بر صرف غذاهای متنوع، ضیافت ها و مراسم های کوچکی مثل تولد، ولنتاین یا عقد را میزبانی کند. این رستوران در تمامی وعده ها از مهمانان پذیرایی می کند. ضمن اینکه در بخشی از لابی هتل کافی شاپ کوچکی دایر است که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب پذیرای مهمانان هتل است و فضای دلنشین و دنجی دارد.

فاصله هتل آپارتمان یلدا مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا باغ خونی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری بابا قدرت: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مصلی پایین خیابان مشهد: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است