search
menu

هتل سی شاد مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سی شاد مشهد
امکانات عمومی هتل سی شاد مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سی شاد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سی شاد مشهد


هتل سی شاد یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و ۲ ستاره در شهر مقدس مشهد است. این هتل در خیابان امام رضای ۳۳ واقع‌شده و همین امر سبب می‌شود تا جزو هتل‌های نزدیک به حرم محسوب شود و باعث توجه زائران زیادی قرار می‌گیرد. هتل سی شاد در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیمای مشهد عازم این شهر می‌شوند و با انتخاب این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. توجه داشته باشید که کارکنان با ارائه خدمات مناسب در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. همچنین با توجه به محل قرارگیری این هتل تا ایستگاه اتوبوس‌های بی آر تی حدوداً ۳۰۰ متر فاصله خواهید داشت که از این طریق می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید. همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد علاوه بر شهر زیارتی یکی از شهرهای تاریخی به شمار می‌رود و چندین جاذبه دیدنی و گردشگری را در خود جای‌داده است، برخی از جاهای دیدنی عبارت‌اند از خانه تاریخی داروغه، آرامگاه پیرپالاندوز، آرامگاه و موزه نادری، موزه آستان قدس رضوی، پارک کوهسنگی، باغ‌وحش مشهد و چندین جای دیگر. برای دسترسی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد باید مسیر ۱۲ دقیقه‌ای را به‌وسیله ماشین طی کنید.

امکانات عمومی هتل سی شاد مشهد


با توجه به اینکه در این هتل پارکینگ دایر شده است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند با خیال راحت می‌توانند از این پارکینگ بهره‌مند شوید. در هنگام سفر کاری، خانوادگی، انفرادی و زوج‌های جوان می‌توانند این هتل را انتخاب کنند. برای رفت‌وآمد مسافرانی که معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، کمد لباس، تختخواب‌های استاندارد و حمام‌های اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی.

رستوران هتل


در هتل سی شاد مشهد می‌توانید در زمان وعده‌های غذایی به رستوران موجود سر بزنید و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید. مطمئن باشید کیفیت غذاها خوب است و از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل سی شاد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است