search
menu

هتل سی نور مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سی نور مشهد
واحدهای اقامتی هتل سی نور مشهد
امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد
رستوران هتل سی نور مشهد
موقعیت مکانی هتل سی نور مشهد
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سی نور مشهد

درباره هتل سی نور مشهد


اقامت در مکانی که با کلیدواژه «برخورد عالی کارکنان» در بازخوردهای مهمانان سابق توصیف شده است، لذت زائدالوصفی برای مهمانان خواهد بود؛ تجربه کم‌نظیری که فقط در هتل لوکس و ۵ ستاره‌ای چون سی نور مشهد امکان‌پذیر است. در حقیقت نیز انتظاری جز این نباید از هتلی بسیار باکیفیت و ممتاز داشت؛ اقامتگاه شاهوار و وزینی که انبوهی از امکانات رفاهی را گرد هم آورده است تا معنای واژگان پذیرایی و میزبانی در مشهد مقدس را از نو بازآفرینی کند و سطح متعارف خدمات‌رسانی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما مشهد را به میزان قابل‌توجهی ارتقا بخشد.

واحدهای اقامتی هتل سی نور مشهد


هتل سی نور مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد مقدس است که مجموعه عظیمی از امکانات رفاهی را در خود جای داده است. این هتل در همان ابتدا و برداشت اول نیز شما را محو عظمت و شکوه نمای بیرونی خود خواهد ساخت، چراکه از ۲۲ طبقه و ۲۶۸ باب واحد اقامتی در قالب سوئیت‌هایی تجملاتی و اتاق‌هایی لوکس و اعیانی تشکیل شده است؛ اتاق‌های دل‌بازی که با طراحی داخلی بسیار زیبا و دل‌فریبی که دارند، در همان نگاه اول نیز رضایت قلبی شما را جلب خواهند کرد. در این واحدها، تخت‌ها با ظرافت و نظم خاصی مرتب شده و آماده استفاده مشتریان هستند و امکانات داخل اتاق‌ها نیز بسیار رضایت‌بخش و عالی بوده و در حد یک هتل ۵ ستاره تمام‌عیار است.

امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد


هتل سی نور مشهد در سال ۱۳۹۳ و در مراسمی با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری و در رویدادی خجسته، مصادف با ولادت امام هشتم (ع) افتتاح شد. این یعنی آغازی خوب و بابرکت برای مجموعه برگزیده‌ای که به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و گردشگران در مشهد احداث گردیده است. نمای بیرونی هتل سی نور مشهد همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، به حدی جذاب است که هر فردی را محو تماشای شکوه و عظمت خود می‌سازد. این هتل از دو ساختمان بلندقامت و دوقلو که به شکلی بسیار هنرمندانه با یکدیگر پیوند خورده‌اند، تشکیل گردیده است؛ ساختمان‌هایی با معماری بسیار تماشایی که با جلوه خاص و بی‌نظیرشان کارکشتگی و تبحر معماران ایرانی را در خلق سازه‌هایی تماشایی به رخ جهانیان می‌کشند.
ساختمان هتل Sinoor Hotel به دلیل ارتفاع زیادی که دارد، چشم‌انداز بسیار دل‌فریبی از حرم مطهر به مهمانان ارائه می‌کند و از طبقات بالا، به‌خصوص طبقه ۱۶ و ۱۷، نمای خارق‌العاده‌ای از مشهد الرضا را نمایان می‌سازد. امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد چنان زیادند که این هتل را به مرکز تفریحی وسیعی مبدل کرده‌اند: از فروشگاه، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی گرفته تا سالن بیلیارد و محوطه بازی کودکان، تمامی امکانات برای آسودگی و رفاه کلیه مهمانان هتل، چه کودکی خردسال و چه فردی سالخورده، فراهم گردیده است. اگر اهل ورزش کردن باشید و در داشتن اندامی متناسب بسیار حساس، هتل سی نور مشهد با باشگاه ورزشی مجهز و حرفه‌ای خود شما را غافلگیر خواهد ساخت. شما می‌توانید طبق برنامه ورزشی که دارید، در باشگاه بدن‌سازی این هتل ۵ ستاره به انواع مختلفی از فعالیت‌های ورزشی مشغول شوید و از تجهیزات مدرن و گران‌قیمت آن بهره‌مند شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ریکاوری بعد از ورزش، سری به استخر و سونای هتل سی نور مشهد بزنید. استخر این هتل بسیار بزرگ و تمیز بوده و سونا و جکوزی آن نیز در رفع خستگی شما کمک شایانی خواهد کرد. علاوه بر همه این موارد، این هتل، برخلاف بسیاری از هتل‌های مشهد، اسپا و ماساژ رایگان نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات نیز برخوردار گردید. از دیگر امکانات بی‌نظیر هتل سی نور مشهد می‌توان به خدمات پزشکی، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به حرم، سالن بیلیارد، اتاق میهمانی و جلسات کار، سالن همایش، سالن اجلاس و.. اشاره کرد.

رستوران هتل سی نور مشهد


هتل سی نور مشهد از دو رستوران سنتی (واقع در طبقه سوم) و اصلی (واقع در طبقه هفدهم) برای تأمین غذای مهمانان خود بهره می‌برد. رستوران اصلی هتل سی نور مشهد بسیار بزرگ بوده و چشم‌انداز بسیار جذابی از شهر تماشایی مشهد را در قاب پنجره‌های خود به دام انداخته است. نمای رستوران اصلی هتل به حدی زیباست که ممکن است تصور کنید در یکی از برترین رستوران‌های آسمان‌خراش‌ مشهد مشغول صرف غذایی لذیذ هستید. صبحانه این رستوران بسیار عالی و مقوی بوده و به شکل سلف‌سرویس سرو می‌شود. در مورد رستوران سنتی هتل نیز باید گفت که از فضای بسیار باصفا و دل‌انگیزی تشکیل شده و با منویی مملو از غذاهای لذیذ سنتی ایرانی آماده است تا به بهترین شکل ممکن از مهمانان هتل پذیرایی کند.

موقعیت مکانی هتل سی نور مشهد


چنانچه شیفته خرید و عاشق گشت‌وگذار در مراکز تجاری باشید، باید گفت که این هتل ۵ ستاره در نزدیکی بازار رضا و همچنین خیابان ۱۷ شهریور قرار دارد؛ این بدین معناست که شما هر زمانی که دوست داشته باشید، می‌توانید با کمی پیاده‌روی به محدوده وسیعی از اماکن تجاری مشهد برای خرید سوغاتی ارزشمند دسترسی داشته باشید. و اگر در تور مشهد نیز شرکت کرده باشید، امکان بازدید از برترین جاهای دیدنی مشهد بدون صرف زمان زیادی در مسیرهای رفت و برگشت، به لطف موقعیت مکانی مناسب این هتل در کمترین زمان ممکن میسر خواهد گشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سی نور مشهد


فاصله هتل سی نور مشهد تا بوستان میرزا کوچک خان: ۲۷۰ متر
فاصله هتل سی نور مشهد تا مرکز خرید آسمان: ۷۰۰ متر
فاصله هتل سی نور مشهد تا کلیسای مسروپ مقدس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل سی نور مشهد تا موزه آستان قدس رضوی: ‌۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل سی نور مشهد تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل سی نور مشهد تا خانه ملک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل سی نور مشهد تا سینما قدس: ۲.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
ainaz milani
۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۴‌

ما از تاریخ ششم تا هشتم آبان تو این هتل زیبا اقامت داشتیم، در یک کلام اگه بخوام بگم بی نظیر و فوق العاده بود، تمیزی اتاق، شیک بودن فضا و اتاق ها، رستوران عالی با تنوع غذایی زیاد با قیمت مناسب، برخورد پرسنل خیلی خیلی عالی، ترانسفر فرودگاهی، عکس آتلیه ای رایگان، استخر، اتاق ماساژ، هرچی بگم کم گفتم. به حرم هم خیلی دسترسی آسونی داره، انتهای بازار رضاس و اینکه اطراف هتل پر از پاساژه که واسه خرید خیلی خوبن، حتما پیشنهاد می کنم این هتل رو انتخاب کنین
people_outlineزوج
todayآبان