search
menu

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ستارگان مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان ستارگان مشهد
امکانات و انواع اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ستارگان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ستارگان مشهد


هتل آپارتمان ستارگان مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این هتل از جمله هتل‌های نوساز شهر مشهد است و با توجه به جدید بودن ساختمان و لوازم آن می‌تواند مورد استقبال مسافران باشد. این هتل یک ستاره است ولی امکانات آن بقدری خوب و درجه یک است که در حد هتلی بسیار ممتاز است. از دیگر مزیتهایی که برای هتل آپارتمان ستارگان مطرح است نزدیک بودن آن با با حرم مطهر رضوی است و زائران حرم مطهر امام هشتم می‌توانند به راحتی برای زیارت بروند. امکانات بسیار زیادی برای مسافران در دسترس است که در ادامه به طور مفصل در رابطه آن‌ها توضیحاتی ارایه خواهد شد. مسافران می‌توانند با رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند و در این هتل اقامتی خاطره انگیز داشته باشند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ستارگان مشهد


هتل آپارتمان ستارگان با توجه به اینکه هتلی یک ستاره است، اما امکانات بسیار درجه یکی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اولین چیزی که در رابطه با هتل بسیار چشمگیر است تمیزی و وسایل و مبلمان بسیار شیک هتل است. این هتل دارای لابی مبله و بسیار مدرن است که مجهز به تلویزیون و اینترنت است و می‌توانید با خیالی راحت لحظاتی را در کنار خانواده در این لابی به استراحت یا به تماشای تلویزیون بپردازید. هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع است و این امر سبب شده است تا اقامتی آرام را در هتل تجربه کنید. برای مسافرانیکه نیاز به ویلچر دارند و افراد معلول ویلچر نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد. هتل در پنج طبقه ساخته شده‌است و در ساختمان هتل امکان استفاده از آسانسور نیز وجود دارد.
نظافت هتل و در واقع خدمات خانه داری نیز در هتل وجود دارد. برای اینکه خاطر مسافران از جهت لوازم با ارزششان راحت باشد صندوق امانات موجود در هتل آماده ارایه خدمات می‌باشند. باید توجه داشته باشید که پارکینگ در هتل وجود ندارد. نمازخانه نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران تعبیه شده است. تاکسی سرویس نیز آماده ارایه خدمات به مسافران هتل است. برای نگهداری از چمدان‌ها نیز اتاقی مخصوص به چمدان‌ها اختصاص یافته است.

امکانات و انواع اتاق‌ های هتل


هتل در ۵ طبقه با ۲۸ واحد اقامتی ساخته شده است. واحدهای اقامتی هتل هم اتاق دارند و هم سوییت. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را نیز می‌توان در اتاق‌ها مشاهده نمود. حمام و لوازم بهداشتی نیز در تمام واحدها وجود دارد. آشپزخانه نیز در واحدها وجود دارد و لوازم مورد نیاز برای آشپزی نیز در آنها وجود دارد.
کتری برقی و یخچال از امکاناتی است که در همه اتاق‌ها وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل مجهز به تلویزیون و اینترنت هستند و به راحتی می‌توانید به امور خود برسید و در کنار انجام کارهای اینترنتی‌تان سرگرم نیز شوید. وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز بطور تمام و کمال در واحدها وجود دارد. تلفن موجود در اتاق‌ها نیز ارتباط با پذیرش هتل را سهل و آسان ساخته است. واحدهای اقامتی مجهز به سیستم اطفا حریق هستند و می‌توانید با آرامش خیال در این واحدها اقامت کنید. از جمله واحدهایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل: آپارتمان دو خوابه هفت نفره، اتاق دو تخته، سه تخته و چهارتخته هستند.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار شیک معمولی و عربی است و در منو آن می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای لذیذ را پیدا کنید که باب میلتان است. علاوه بر رستوران هتل دارای کافی شاپ نیز هست.

فاصله هتل آپارتمان ستارگان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۸۱۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بین المللی سپاد: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است