search
menu

هتل رز درویشی مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رز درویشی مشهد
امکانات عمومی هتل رز درویشی مشهد
امکانات تفریحی هتل رز درویشی مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد
رستوران هتل رز درویشی مشهد
فاصله هتل رز درویشی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رز درویشی مشهد


هتل سه ستاره رز درویشی در خیابان امام رضای مشهد واقع‌شده است که یکی از خیابان‌های اصلی و منتهی به حرم مطهر است. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده و به دلیل نزدیکی به حرم مطهر مورد استقبال مسافران زیادی قرار می‌گیرد که به‌راحتی در عرض چند دقیقه کوتاه دسترسی به حرم امکان‌پذیر است، علاوه بر نزدیکی حرم مطهر، دسترسی آسان به بازار رضا، مراکز خرید هفده شهریور و سایر جاهای دیدنی مشهد جزو امتیازات ویژه‌ این هتل به شمار می‌روند. طراحی و پلان هتل رز درویشی بسیار زیبا و تماشایی است، به‌طوری‌که دارای ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت است، بدین‌صورت این هتل دارای ظرفیت ۲۹۴ نفری است و لابی این هتل نیز به زیبایی طراحی و مبلمان گردیده شده است و ظرفیت ۳۰ نفری دارد. همچنین پرسنل مجرب و آموزش‌دیده این هتل آماده میزبانی و فراهم نمودن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران از جای‌جای کشور و دنیا هستند. دوستداران خرید نیز می‌توانند با رزرو این هتل در میان هتل‌های مشهد به مراکز خرید مانند زیست خاور و آلتون دسترسی داشته باشند، به‌طوری‌که این مراکز خرید در ۵ کیلومتری هتل واقع‌شده‌اند. اگر بخواهیم از مزایای دیگر این هتل برایتان بنویسیم علاوه بر نزدیکی به جاهای دیدنی می‌توان به نوساز بودن آن اشاره کرد. برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل قرار دارد و ایستگاه مترو نیز با کمی پیاده‌روی قابل‌دسترس است و از این طریق به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلفی از شهر دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد حدوداً ۱۵ دقیقه است و ترانسفر فرودگاهی به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد، فقط کافیست شماره پرواز و زمان ورودتان را به دفتر اختصاصی هتل اطلاع دهید، بنابراین در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌توانید اقدام به رزرو اینترنتی این هتل زیبا نمایید و بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین اقامت‌ها و سفرهایتان را در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل رز درویشی مشهد


پارکینگ هتل رز درویشی مشهد رایگان بوده و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند بسیار مناسب است، همچنین این پارکینگ دارای ظرفیت ۸۰ خودرو است. اینترنت رایگان در لابی این هتل در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. تاکسی‌سرویس موجود در لابی این هتل این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی به جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های هتل پذیرش ۲۴ ساعته آن است که با خیال راحت می‌توانید در هر ساعتی که خواستید بلیط هواپیمای مشهد تهیه کنید و سفری بی‌نظیر به این شهر داشته باشید. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش‌ها قرار داده‌شده است. در صورت لزوم می‌توانید چمدان‌هایتان را به قسمت اتاق چمدان بسپارید. خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز با هزینه مربوطه انجام می‌گیرد. در قسمت لابی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد و برای افراد معلول و ویلچری نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است. خدمات تور گردشگری همراه با گشت داخل و خارج شهر با هزینه‌های مربوطه انجام می‌گیرند. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل رز درویشی مشهد


در هتل رز درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه اسپا و ماساژ حرفه‌ای همراه با بکارگیری برترین تکنولوژی‌های روز دنیا در خدمت میهمانان هستند. همچنین خدمات دیگری مانند سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، سالن بدن‌سازی نیز در فضای شیک و مدرن در این هتل دایر هستند که بعد از گشت‌وگذار روزانه می‌توانید ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد


اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته استاندارد، اتاق دوتخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت چهارنفره استاندارد، اتاق سه تخته کینگ، اتاق چهار تخته کینگ، اتاق چهار تخته رویال، اتاق مخصوص ماه‌عسل، اتاق هشت‌نفره کانکت خانواده. با رزرو اتاق‌های این هتل صبحانه برای مسافران رایگان است ولی برای ناهار و شام باید هزینه پرداخت نمایید. در اتاق‌های موجود در این هتل امکانات خاصی ارائه می‌شوند که این امکانات عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، نظافت رایگان روزانه، روم سرویس، یخچال، کمد لباس، میز کار، آب رایگان، رخت‌آویز، تلویزیون، تلفن، مبلمان، چای‌ساز، بالکن، مینی بار با هزینه، گاوصندوق، اینترنت با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید به حمام اختصاصی دسترسی داشته باشید و این حمام‌ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی و سشوار هستند. برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای بردن چمدان‌ها و وسایلتان نیز خدمات باربری در این هتل دایر گردیده است.

رستوران هتل رز درویشی مشهد


رستوران موجود در هتل رز درویشی مشهد غذاهای ایرانی سرو می‌کند و دارای ظرفیت ۱۲۰ نفری است، همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل در فضای باز قرار دارد و محل مناسبی برای صرف غذا یا نوشیدنی است.

فاصله هتل رز درویشی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی مشهد: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است