search
menu

هتل رونا مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رونا مشهد
امکانات عمومی هتل رونا مشهد
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رونا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رونا مشهد


هتل چهار ستاره رونا در شهر مشهد طرفداران زیادی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا مورد توجه گردشگران و زائران زیادی قرار می‌گیرد و از نقاط مختلف کشور حتی جهان برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند. در هتل رونا ۱۴ طبقه و ۱۸۶ اتاق وجود دارد که از سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه اتوبوس‌های بی آر تی می‌توانید به قسمت‌های مختلف شهر بروید. برای علاقه‌مندان خرید نیز انتخاب این هتل برای اقامت گزینه مناسبی است و دوستداران خرید می‌توانند به چندین بازار و مرکز خرید دسترسی راحتی داشته باشند. در هنگام رزرو بلیط هواپیما و سفر به مشهد می‌توانید با رزرو این هتل اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل رونا مشهد


پذیرش هتل روتا به صورت ۲۴ ساعته دایر است و در هتل رونا پرسنل آموزش دیده هستند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شماره پرواز و نام ایرلاین و اطلاعات مربوطه را به متصدی هتل اطلاع دهید. در لابی هتل برای ۵۰ نفر ظرفیت وجود دارد و به دلیل خارج از محدوده ترافیک بودن این منطقه به راحتی می‌توانید به همه جا دسترسی داشته باشید. در پارکینگ مجموعه نیز برای ۴۰ خودرو به صورت رایگان ظرفیت وجود دارد. در لابی می‌توانید از اینترنت به صورت رایگان و نامحدود بهره‌مند شوید. دسترسی به تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و در هر طبقه که مایل باشید به راحتی می‌توانید اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. در لاندری نیز می‌توانید از خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در هتل رونا اتاق‌های متنوعی وجود دارند که عبارتند از اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته توئین اکونومی، اتاق دو تخته رویال، سوئيت رویال یک خوابه سه تخته، اتاق سه تخته رویال، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت رویال یک خوابه چهار تخته، آپارتمان دو تخته، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق کانکت چهار تخته و سوئیت رویال دو خوابه پنج تخته. با توجه به قوانین هتل ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است. اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای بازه سنی ۳ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم‌بها بوده و برای بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی در حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل رونا مشهد نیز با ظرفیت ۲۵۰ نفر دایر شده است و انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی سرو می‌کنند. همچنین بخشی نیز به عنوان کافی‌شاپ دایر شده است و انواع نوشیدنی و خوراکی ارائه می‌دهند. با رزرو اتاق در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود و برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل رونا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله موزه مردم‌شناسی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است