search
menu

هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد
امکانات هتل آپارتمان راهیان نور هشتم
خدمات هتل آپارتمان راهیان نور هشتم
واحد های اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد

معرفی هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد


شهر مشهد مهد معنویت ایران است. این شهر علاوه بر تمام جاذبه های گردشگری و توریستی که دارد ، میزبان گنبد و بارگاه امام هشتم شیعان، امام رضا (ع) نیز است. به همین دلیل شهر مشهد یکی از قطب های گردشگری و توریستی کشور به شمار می رود و هر ساله مسافران خارجی و داخلی بسیاری را به خود جذب می کند. هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد در خیابان اندرزگو قرار گرفته و با حرم فاصله چندانی ندارد. این هتل با امکانات رفاهی و خدمات مناسبی که به مهمانان ارائه می دهد به هدف نهایی بسیاری از مسافران شهر مشهد تبدیل شده است. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، ضمن سفر به این شهر زیارتی- سیاحتی جذاب، در هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد اقامت داشته باشید و سفری فوق العاده را تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان راهیان نور هشتم


این هتل به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد یکی از انتخاب های عالی برای تجربه یک سفر به یادماندنی به حساب می آید. نزدیک بودن هتل به اماکن زیارتی مشهد و حرم مطهر رضوی باعث می شود مهمانانی که به همراه فرزندان خردسال یا افراد مسن به مسافرت آمده اند برای رفت و آمد به حرم مشکلی نداشته باشند. علاوه بر آن هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد امکانات بسیار خوبی را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد تا در تمام طول سفر لحظات خوبی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم همواره در اختیار مهمانان قرار دارد. علاوه بر آن هتل دارای وای فای نیز است که در لابی و تمام اتاق ها به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. لابی هتل نیز دارای مبلمان است و امکان نشستن و استراحت در آن برای مسافران فراهم شده است. همچنین این هتل دارای سیستم اعلام حریق نیز است که خیال مسافران را از بابت امنیت هتل راحت می کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به دارا بودن آسانسور اشاره کرد که رفت و آمد در اتاق ها را راحت می کند.

خدمات هتل آپارتمان راهیان نور هشتم


Rahiyan E Noor Apartment Hotel Mashhad علاوه بر امکانات گسترده ای که دارد خدمات خوبی را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است به مهمانان خدمت رسانی می کند. پرسنل نیز با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. مسافران می توانند به وسیله گشت نیم روزی که برای مهمانان هتل فراهم شده است به تفریح و تفرج در شهر بپردازند و از سفر لذت ببرند. تاکسی سرویس هتل نیز فعال است و به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار دارد. همچنین هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی اتاق ها راحت می کند. سیستم بیدار باش هتل نیز از دیگر خدمات ویژه آن است که مورد استقبال مسافران قرار دارد. لازم به ذکر است که ارائه روزنامه در این هتل برای تمام مسافران رایگان است.

واحد های اقامتی


این هتل دارای واحد های اقامتی شیک و نوسازی است که بدون شک از اقامت در آنها پشیمان نخواهید شد. انواع واحدهای اقامتی هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد شامل اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق دوتخته با دو تخت مجزا، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته است که مهمانان می توانند بر اساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند و از اقامت در آن ها لذت ببرند.

امکانات واحدهای اقامتی


تمامی واحد های اقامتی هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد، امکانات رفاهی لازم برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را دارا هستند. خدمات واحدهای اقامتی به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و به مهمانان خدمت رسانی می کنند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل راهیان نور می توان به تختخواب، فرش، پرده، یخچال و... اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد


فاصله تا بازار رضا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم: ۱.۵۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۲۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۳۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۲۱.۲۴ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۲۱.۹۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است