search
menu

هتل پارمیدا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارمیدا مشهد
امکانات عمومی هتل پارمیدا مشهد
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پارمیدا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارمیدا مشهد


هتل پارمیدا هتلی سه ستاره در شهر مقدس مشهد است. این هتل در محلی نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع‌شده است و برای افرادی که به قصد زیارت عازم شهر مشهد می‌شوند، یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل ۵ طبقه بوده و ۹۰ واحد اقامتی دارد. این هتل مقرون‌به‌صرفه بوده و از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. سپس در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و برای ارائه خدمات رفاهی و امکانات عالی آماده هستند. موقعیت قرارگیری این هتل به نحوی است که از آن طریق می‌توانید به مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد مانند موزه نادری، خانه تاریخی توکلی، کاروانسرای بابا قدرت، خانه تاریخی داروغه دسترسی داشته باشید. با اقامت در این هتل در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا بروید. برای دسترسی به فرودگاه نیز ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا دایر شده است، پس شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید.

امکانات عمومی هتل پارمیدا مشهد


در این هتل پرسنل مجرب بوده و همگی در فراهم کردن اقامتی خوش و به یاد ماندنی تلاش می‌کنند. در لابی هتل پارمیدا برای ۴۰ نفر ظرفیت وجود دارد و مسافران می‌توانند تا زمان تحویل اتاقشان در این قسمت منتظر بمانند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید که این اینترنت محدود است. برای بهره‌مندی از پارکینگ نیز می‌توانید به لابی مراجعه کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. برای دسترسی به حرم مطهر نیز سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته‌شده است و در ساعات مشخص برنامه‌ریزی‌شده که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات بهره‌مند شوند. برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان بسپارید. در صورت نیاز به لباسشویی و خشک‌شویی می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. در لابی می‌توانید از خدمات تور گردشگری بهره‌مند شوید و با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا شوید و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی در این قسمت ارائه می‌شود. برای معلولین امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل پارمیدا در مشهد شامل امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی است و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


در واحدهای اقامتی این مجموعه امکانات رفاهی مناسب ارائه می‌شود. بر اساس قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق چهار تخته، سوئيت چهار تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته و سوئيت پنج نفره. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۵ سال به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل پارمیدا دایر بوده و ظرفیت ۱۷۰ نفری دارد. در این رستوران در زمان وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌شوند. همچنین در لابی این هتل کافی‌شاپ وجود دارد و انواع نوشیدنی و خوراکی سرو می‌کنند.

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است