search
menu

هتل پریا مشهد

star_border star_border star_border star star

درباره هتل پریا مشهد

هتل پریا از هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد است که در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان پریا از هتل‌های ارزان شهر مشهد به شمار می‌رود و گزینه خوبی برای سفرهای اقتصادی است. یکی از مزایای اقامت در هتل پریا موقعیت مکانی آن است. این هتل دو ستاره در خیابان طبرسی قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد دارد. بسیاری از گردشگران مشهد به قصد زیارت حرم امام رضا اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد می‌کنند. با اقامت در هتل پریا حدود ۲ کیلومتر تا حرم مطهر امام رضا فاصله خواهید داشت و می‌توانید پیاده این مسیر را طی کنید. موزه مردم‌شناسی و کاروان‌سرای بابا قدرت از دیگر جاذبه‌های معروفی هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند. در Pariya Hotel اقامت راحتی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پریا مشهد

در هتل پریا امکانات مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. امکانات اساسی هتل پریا شامل اینترنت در لابی، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته است. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال کرده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. امکانات دیگر هتل شامل لابی، نمازخانه، آژانس مسافرتی، اعلام حریق، خدمات بیدارباش و روزنامه است. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری هتل استفاده کنید. فرودگاه مشهد در ۱۰ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت به مهمانانی که قصد سفر از طریق خرید بلیط هواپیما را داشته باشند ارائه می‌شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل پریا دارای ۱۶ واحد اقامتی ساده و راحت است. این هتل آپارتمان دارای اتاق‌های متنوعی است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو اتاق مناسب نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته، سوئیت سه‌تخته، سوئیت چهارتخته، آپارتمان پنج‌تخته و آپارتمان شش‌تخته است. تلاش شده تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده شود. هتل پریا دارای یک آشپزخانه مرکزی مشترک است که مهمانان عزیز می‌توانند غذایشان را آنجا تهیه کنند. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، مبلمان، پاور سوئیچ، میز آرایش، تلفن، اتو، میز اتو، اینترنت، اسپلیت و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

هتل پریا مشهد دارای واحد گردشگری است و امکانات تور به مهمانان ارائه می‌کند. در اوقات فراغتتان می‌توانید سری به گیم‌نت هتل بزنید. خوشبختانه هتل پریا در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و گردش در شهر را برای مهمانان تسهیل می‌کند. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاهای دیدنی مشهد بازدید نمایید.

رستوران هتل

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. رستوران هتل دارای ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان است و غذاهای باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. ناگفته نماند رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی به شمار می‌روند. رستوران طلایی و رستوران قدس از گزینه‌های خوب نزدیک هتل هستند.

فاصله هتل پریا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی مشهد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاروان‌سرای بابا قدرت: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۴.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است