search
menu

هتل پردیسان مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیسان مشهد
امکانات رفاهی هتل پردیسان مشهد
رستوران هتل پردیسان مشهد
خدمات رفاهی هتل پردیسان مشهد
واحدهای اقامتی هتل پردیسان مشهد
اماکن نزدیک به هتل پردیسان مشهد

درباره هتل پردیسان مشهد


در پی اقامتگاهی برگزیده و خوش آب‌وهوا برای خاطره‌سازی در مشهد می‌گردید؟ هتل پردیسان مشهد دقیقاً همان‌جایی است که در جستجوی آنید؛ این هتل ممتاز و ۵ ستاره که در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد مقدس واقع ‌شده و با مساحتی برابر با ۳۳۰۰۰ مترمربع، جزء بزرگ‌ترین گزینه‌های اقامتی پایتخت معنوی کشورمان محسوب می‌شود. بیش از دو دهه فعالیت در زمینهٔ میزبانی از زائران و گردشگران و ارائه خدماتی بسیار باکیفیت موجب گردیده است که این هتل موفق به دریافت برند جهانی حلال از سوی مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی گردد و جایگاهی محفوظ در فهرست محبوب‌ترین هتل‌های مشهد برای خود داشته باشد.

امکانات رفاهی هتل پردیسان مشهد


این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۰ در ساختمانی ۵ طبقه در بزرگراه کلانتری مشهد افتتاح شد و چند سال بعد از فعالیت، برای به‌روزرسانی و ارتقا خدمات و امکانات تحت بازسازی قرار گرفت. هتل Pardisan Hotel Mashhad کنونی، اقامتگاهی است مدرن با محوطه وسیعی که امکانات تفریحی بی‌شماری از قبیل: پارک کودک، فروشگاه، زمین ورزشی، سالن ورزشی، محوطه بازی‌های ویدئویی، کتابخانه، زمین‌بازی تنیس، گیم نت، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، بیزینس روم، خودپرداز، سالن آرایش و زیبایی و سالن بیلیارد را در خود جای داده است. این هتل در اطراف خود فضای سبز باصفایی دارد که محیط اطراف هتل و منظره آن را دل‌پذیرتر و چشم‌نوازتر کرده است. گفتنی است که هتل پردیسان مشهد توجه زیادی را به سرگرم کردن مهمانان خود معطوف کرده است، چراکه امکانات فراوانی نظیر استخر، سونا و جکوزی را به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای و رایگان نیز در تمامی نقاط هتل در دسترس مهمانان است و با حجم ترافیکی محدود به آن‌ها عرضه خواهد گشت. اما از نکات جالب‌توجه در مورد این هتل وجود دو پارکینگی مختلف در این هتل است. پارکینگ سرپوشیده هتل با ظرفیتی برابر با ۴۰ خودرو در محوطه هتل جای گرفته و پارکینگ روباز هتل با قرار گرفتن در مکانی مطمئن و ظرفیتی برابر با ۱۰۰ خودرو، خیال گردشگرانی را که با خودروی شخصی خود به هتل پردیسان مشهد سفر می‌کنند، آسوده کرده است. شاید ندانید اما در هتل پردیسان مشهد مرکز خرید و فروشگاهی نیز وجود دارد و میهمانان هتل دیگر نیازی نیست برای دسترسی به مراکز خرید، مسافتی طولانی را طی کنند و از هتل خارج گردند.

رستوران هتل پردیسان مشهد


در چنین هتلی با این امکانات رفاهی، انتظار می‌رود رستورانی بسیار باکیفیت و چند ستاره خدمات‌رسانی کند. در حقیقت نیز چنین است، اما به‌جای یک رستوران، چهار رستوران مختلف در هتل پردیسان مشهد به تأمین غذای مهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما مشهد مشغول‌‌اند. رستوران ارکیده، رستوران رز، رستوران ضیافت و رستوران‌ میخک با ظرفیت‌هایی مختلف و منوهایی متشکل از غذاهایی گوناگون و متنوع، آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان هتل را دارند و قادرند رضایت کامل گردشگران را در طول اقامت در هتل پردیسان مشهد تضمین سازند.

خدمات رفاهی هتل پردیسان مشهد


علاوه بر امکانات رفاهی ذکر گردیده، هتل Pardisan Hotel Mashhad از کارکنان مجربی تشکیل شده که قادرند کلیه خدمات رفاهی اعم از: خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، روم سرویس، خانه‌داری، ترانسفور رفت و برگشت فرودگاهی، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات تشریفات ویژه، تهیه بلیط هواپیما، بیدارباش، باربری، تور گردشگری مشهد، خدمات پزشکی و ماساژ را در صورت درخواست مهمانان هتل در اسرع وقت ارائه دهند. همچنین خدمات تاکسی‌سرویس در هتل پردیسان وجود دارد و اگر میهمانان خواهان ماشین شخصی باشند، می‌توانند از بخش کرایه اتومبیل ماشین بدون راننده را تحویل بگیرند.

واحدهای اقامتی هتل پردیسان مشهد


هتل پردیسان دارای ۳۷۳ تخت و ۱۶۲ اتاق است که پنجره‌هایش رو به خیابان، کوه و محوطه هتل باز می‌شوند و مهمانان برای تنفس هوای تازه کافی است به‌جای بیرون رفتن قدم به بالکن اتاق بگذارند تا هم هوایی تازه کنند و هم از منظره پیش روی خود لذت ببرند. تمامی این اتاق‌ها دارای مبلمان، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز و میزتحریر بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. امنیت و آسایش میهمانان در هتل پردیسان مشهد حرف اول را می‌زند به همین دلیل در اتاق‌های هتل پردیسان سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق تعبیه شده و برای آسایش بیشتر آن‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. صندوق امانات دیگر وسیله امنیتی است که در اتاق‌های پردیسان مشهد قرار گرفته است تا میهمانان اشیاء گران‌قیمت و اسناد مهم خود را بدون نگرانی در اتاق هتل بگذارند و خود به گشت‌وگذار در شهر بپردازند. حمام تعبیه شده در اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان و دمپایی است و سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها در دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی ارائه شده است.

اماکن نزدیک به هتل پردیسان مشهد


فاصله هتل پردیسان مشهد تا پارک تفریحی خورشید: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل پردیسان مشهد تا بام مشهد: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل پردیسان مشهد تا برج تجاری آلتون: ۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل پردیسان مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل پردیسان مشهد تا بازار جنت: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل پردیسان مشهد تا بازار رضا: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است