search
menu

هتل المپیا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل المپیا مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل المپیا
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل المپیا
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل المپیا مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل المپیا مشهد


هتل المپیا مشهد یکی از هتل های ۲ ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است و زائرانی که قصد دارند بعد از خرید بلیط هواپیما مشهد، هتل ارزانی را برای اقامت خود انتخاب کنند و در عین حال نزدیک به حرم باشند، هتل المپیا را در لیست انتخاب های خود جا می دهند. از هتل المپیا مشهد تا حرم کم تر از ۱۰ دقیقه پیاده روی است و در این هتل مقدمات اقامتی آسوده برای مهمانان فراهم شده است.

موقعیت مکانی هتل


در دهه ۹۰ هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در خیابان امام رضا ساخته و افتتاح شدند، هتل المپیا نیز یکی از آن ها بود. این هتل تنها ۸۰۰ متر با حرم مطهر رضوی و در واقع باب الرضای حرم فاصله دارد. ضمن اینکه هر وقت مایل بودید می توانید خیلی راحت به حرم دسترسی داشته باشید، می توانید با کمی پیاده روی به جاهای دیدنی مشهد و اطراف حرم مثل خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، موزه مردم شناسی مشهد و گنبد خشتی سر بزنید و نمود تاریخ شهر را در بناهایش ببینید. گاهی برای اینکه هوایی تازه کنید می توانید به پارک میرزا کوچک خان جنگلی که در چند قدمی Olympia Hotel است، بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل المپیا


امکانات و خدماتی که هتل المپیا ارائه می کند در استاندارد هتل‌های اقتصادی مشهد است؛ ولی ۲ مزیتی که مهمانان با رزرو این هتل از آن بهره مند می شوند، یعنی موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب از جمله دلایلی هستند که این هتل را بین زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد محبوب ساخته اند. با رزرو این هتل خدمات و امکاناتی مثل آسانسور، رستوران، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت و روم سرویس در اختیارتان قرار می گیرند.

انواع اتاق های هتل


هتل المپیا در سال ۹۲ ساخته شده و به منظور ارتقا سطح کیفی خدماتش در سال ۹۷ بازسازی شده است. این هتل ۶ طبقه دارای ۶۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق هایی با ظرفیت های یک نفره تا ۴ نفره است. اتاق های ۴ نفره این هتل دارای ۳ تخت و یک سرویس اضافی هستند. ضمنا هیچ کدام از اتاق های هتل امکان افزایش ظرفیت ندارند.

امکانات اتاق های هتل المپیا


اتاق های هتل المپیا تقریبا بزرگ و دلباز هستند و هر آنچه برای اقامتی راحت به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان می گذارند. دکوراسیون اتاق ها کاملا ساده است و کف اتاق ها موکت هستند. گوشه ای از اتاق ها میز و صندلی یا کاناپه قرار داده شده و این اتاق ها دارای امکانات دیگری نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، کمد، یخچال و مینی بار هستند.

گزینه های صرف غذا


رستوران هتل المپیا در طبقه اول آن واقع شده و مهمانان می توانند برای صرف صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ به این رستوران بروند. رستوران هتل نسبتا بزرگ است و قابلیت میزبانی از ۱۵۰ نفر را دارد. این رستوران برای وعده های ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می کند، اگر کیفیت غذاها را نپسندیدید، می توانید در چند صد قدمی هتل رستوران های دیگری را پیدا کنید. ضمنا کافی شاپ هتل المپیا در طبقه همکف واقع شده و به صورت ۲۴ ساعت دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


خدمات تاکسی سرویس هتل المپیا، رفت و آمد را برای کسانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر نکرده اند، راحت تر کرده است. ضمنا این هتل فاقد پارکینگ است و اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، دستگاه واکس کفش از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند. درباره خدمات هتل المپیا هم باید گفت که پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات مثل لاندری، خدمات اینترنتی و تاکسی سرویس هستند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی مناسب
هزینه مقرون به صرفه

فاصله هتل المپیا مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باب الرضا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آرمان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است