search
menu

هتل نورالرضا میبد مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نور الرضا میبد مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل نور الرضا میبد مشهد
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نور الرضا میبد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل نور الرضا میبد مشهد


هتل نورالرضا میبد مشهد یکی از هتل‌های ۲ ستاره و نوساخت شهر مشهد است که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که خریداران بلیط هواپیما مشهد و کسانی که قصد زیارت از حرم مطهر رضوی را دارند، می‌توانند به راحتی و با کمی پیاده‌روی به یکی از باب‌های آن دسترسی داشته باشند. البته از طریق خطوط BRT نیز می‌توانند به راحتی به حرم بروند. با اقامت در هتل Nourolreza Hotel می‌توان از طریق خیابان وحدت به مراکز خرید خیابان ۱۷ شهریور دسترسی داشت. جاذبه‌های دیدنی مشهد مثل مجموعه گردشگری بابا قدرت، مصلی قدیمی مشهد، پارک وحدت، خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی و بازار رضا نیز در فاصله کمی از هتل نور الرضا میبد واقع شده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نور الرضا میبد مشهد


همانطور که انتظار می‌رود این هتل تازه تاسیس با امکانات نو و مدرنش اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند، هر چند هتلی ۲ ستاره دارای امکانات متنوع نیست ولی نو بودن اثاثیه اتاق‌ها و تمیزی آن‌ها یکی از ویژگی‌های برجسته هتل نور الرضا است. این هتل دارای پارکینگ کوچکی با ظرفیت محدود است و کسانی که با خودرو به مشهد سفر کرده‌اند، می‌توانند با خیال راحت خودروی خود را در این پارکینگ پارک کنند ولی هتل برای ارائه این خدمات هزینه‌ای از مهمانان خود دریافت می‌کند. اینترنت هتل نیز رایگان نیست و باید هزینه‌ای بابت بهره‌مندی از آن پرداخت شود. یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در هتل نور الرضا صرف غذا در رستوران ایرانی آن است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل نور الرضا میبد مشهد در ۹ طبقه ساخته شده و در مجموع تعداد ۸۴ واحد اقامتی در این طبقات ارائه می‌دهد. هنگام رزرو هتل نور الرضا میبد مشهد اتاق‌های ۱ تا ۴ نفره برایتان نمایش داده می‌شوند و لازم به ذکر است که اتاق تک نفره این هتل دارای تخت دبل است ولی در کل، فضای اتاق‌های هتل نقلی و بسیار کوچک هستند. در این اتاق‌ها که پنجره‌های کوچکی دارند، لوازم اولیه اقامت همچون تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، میز، مینی‌بار، کمد لباس و تهویه مطبوع در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. این اتاق‌ها دارای توالت فرنگی و حمام‌هایی مجهز به سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و همچنین دمپایی هستند. ضمنا هیچ یک از اتاق‌های هتل نور الرضا میبد امکان افزودن ظرفیت ندارند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


این هتل ۲ ستاره لابی نسبتا بزرگی دارد که مهمانان می‌توانند برای قرارهای ملاقات و یا نوشیدن چای و قهوه به آن مراجعه کنند. ظرفیت لابی هتل نور الرضا مشهد ۳۵ نفر است و با مبلمان مدرن دکور شده است. با توجه به رده هتل نور الرضا نمی‌توان انتظار امکانات متعدد رفاهی و تفریحی از این هتل داشت و تنها برخی امکانات و خدمات مثل پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات و خدمات فکس در آن ارائه می‌شوند. به تازگی خدمات لاندری نیز به دیگر خدمات هتل اضافه شده و دستگاه براق‌کننده کفش در لابی آن قرار دارد. مهمانان هتل نور الرضا میبد می‌توانند برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی ایرانی به لابی و راهرو‌های طبقات مراجعه کنند.

رستوران هتل


در طبقه اول هتل نور الرضا مشهد رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر قرار دارد که به سبک سلف سرویس از مهمانان میزبانی می‌کند. مهمانان برای صرف صبحانه می‌توانند ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح به این رستوران مراجعه کنند و از بوفه رستوران غذاها و خوراکی‌های متنوعی انتخاب کنند. اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه است و هزینه صبحانه به صورت جداگانه از مهمانان دریافت نمی‌شود. این رستوران در وعده‌های دیگر هم پذیرای مهمانان است و انواع غذاهای ایرانی در آن طبخ و سرو می‌شوند. ضمنا مهمانانی که تمایل به صرف غذا در اتاقشان داشته باشند، می‌توانند با استفاده از خدمات روم سرویس هتل غذای خود را سفارش داده و در اتاق میل کنند. کافی شاپ هتل نیز با فضای دلنشین خود محل سرو نوشیدنی‌ها و دسرهای دلچسب است.

فاصله هتل نور الرضا میبد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مصلی قدیمی مشهد: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر رضوی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری باباقدرت: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است