search
menu

خانه مسافر نمای هشتم (اسلامیان خراسانی) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد


خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد، یکی از اقامتگاه های خوب یک ستاره در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم کرده است. خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد، در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و بنای نوساز و زیبا دارد. موقعیت مکانی خوب هتل و دسترسی آسان از آن به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، از مهم ترین دلایلی است که مهمانان آن را برای اقامت انتخاب می کنند. امکانات فراهم شده و رفتار شایسته و محترمانه کارکنان هتل نیز در این بی تاثیر نیستند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما مشهد، قصد تجربه سفر شیرین و به یادماندنی با هزینه های معقول و اقامت راحت دارند، خانه مسافر Namaye Hashtom Hotel گزینه خوبی برایشان به حساب می آید.

امکانات عمومی خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد


در خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرها با خودروی شخصی شان به مشهد سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۷ خودرو برای پارک ماشین هایشان استفاده کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ۲۰۰مگا بایت برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر د طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، اتاق تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز به طور شبانه روزی در لابی مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، پرینت، خدمات تور، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، سرویس حرم و روم سرویس به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۸ باب اتاق و ۱۰۰ تخت است. مهمانان می توانند از میان اتاق های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های سه تخته و واحدهای یک خوابه چهار نفره هستند و برای خانواده ها اقامتگاه فوق العاده مناسب به حساب می آیند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. داخل تمام واحدها امکاناتی نظیر مبلمان، میز، یخچال، مینی بار (با هزینه)، پاورسوئیچ، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. اقامت در واحدهای این هتل بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم تقاضای سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در انتهای لابی هتل، یک رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر وجود دارد که در وعده صبحانه و دیگر وعده ها، غذاها و نوشیدنی های متنوع برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله خانه مسافر نمای هشتم(اسلامیان خراسانی) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد:۶٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۲٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است