search
menu

هتل آپارتمان مرجان مشهد

star_border star_border star_border star_border star

درباره هتل آپارتمان مرجان مشهد

هتل آپارتمان مرجان مشهد در خیابان طبرسی احداث شده است. هتل آپارتمان مرجان مشهد با موقعیت مکانی خوبش گزینه خوبی برای اقامت زائران حرم امام رضا به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل تنها ۱ کیلومتر تا حرم امام رضا فاصله خواهید داشت. باغ موزه نادری و کاروان‌سرای بابا قدرت از دیگر جاهای دیدنی مشهد هستند که فاصله چندانی با هتل آپارتمان مرجان ندارند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد می‌توانید از این شهر جذاب دیدن کنید. Marjan Hotel Apartment از هتل‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت شهر مشهد محسوب می‌شود. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان مرجان مشهد

در هتل آپارتمان مرجان مشهد امکانات متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. هتل آپارتمان مرجان دارای لابی، نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران است. اینترنت در لابی در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال کرده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به مهمانان هستند. با تاکسی سرویس می‌توانید در شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی مشهد بازدید نمایید. امکانات دیگر هتل شامل لاندری، سیستم اعلام حریق و روزنامه رایگان است. ناگفته نماند فاصله هتل تا فرودگاه ۱۰.۸ کیلومتر است و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. توصیه می‌کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال سیگار در قسمت‌های مشترک خودداری نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل آپارتمان مرجان دارای ۲۰ واحد اقامتی ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل انواع سوئیت‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل‌ اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. سوئیت‌های هتل آپارتمان مرجان دارای آشپزخانه و لوازم پخت‌و‌پز هستند و هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. مینی‌بار، یخچال، مبلمان، میز آرایش، پاورسوئیچ، تلفن، سیستم بیدارباش، اسپلیت و صندوق امانات از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است همه‌ی اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. سرویس اضافی در صورت وجود به مهمانان ارائه می‌شود؛ این سرویس شامل هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل

هتل آپارتمان مرجان با نزدیکی به جاهای دیدنی مشهد گزینه خوبی برای گردش در شهر به شمار می‌رود. جاذبه‌های تاریخی و تفریحی متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. گیم‌نت از امکانات تفریحی هتل مرجان به شمار می‌رود. خدمات گشت نیمروزی نیز به مهمانان ارائه می‌شود که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید.

رستوران هتل

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. هرسه وعده غذایی با کیفیت عالی تهیه شده و به مهمانان ارائه می‌شود. برای صرف دسر و نوشیدنی به کافی‌شاپ هتل تشریف ببرید. ناگفته نماند هتل دارای خدمات روم‌سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. رستوران‌های باکیفیتی نیز در همسایگی هتل وجود دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل آپارتمان مرجان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا حرم امام رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاروان‌سرای بابا قدرت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه کوزه کنانی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع مشهد: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است