search
menu

هتل آپارتمان مارال مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان مارال مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان مارال مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان مارال مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان مارال مشهد


هتل‌آپارتمان مارال در شهر مشهد مقدس واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان یک ستاره بوده و در خیابان امام رضای ۸ قرار دارد که می‌توان گفت جزو هتل‌آپارتمان‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود و برای دسترسی به حرم تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. همچنین به دلیل قیمت ارزان و امکانات ارائه‌شده در میان زائران و مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است. پس می‌توان گفت رزرو این هتل انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک اقامت به‌صرفه و اقتصادی در مشهد هستند، تنها کافی است در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند و خودشان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنند. همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد همواره در طول سال مملو از مسافر می‌شود و برای زیارت امام رضا از نقاط مختلف کشور و حتی جهان عازم این شهر می‌شوند که پیدا کردن محل اقامت خوب جزو اصلی‌ترین ارکان سفر به مشهد است. بااین‌حال، همواره میهمانان بعد از اتمام سفرشان از اقامت و امکانات و برخورد کارکنان احساس رضایت دارند. با اقامت در این هتل می‌توانید به بازار هفده شهریور و بازار رضا دسترسی آسانی داشته باشید که این مورد برای طرفداران خرید خبر خوشی است تا برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی خریداری کنند. علاوه بر موارد گفته‌شده برای دسترسی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز حدوداً ۸ کیلومتر فاصله وجود دارد که به راحتی قابل‌دسترس است. همین‌طور برای رفتن به آرامگاه نادرشاه افشار نیز حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان مارال مشهد


در هتل‌آپارتمان مارال می‌توانید از امکاناتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید، کارکنان در این مجموعه مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش در حال تلاش هستند. فضای لابی دل‌نشین بوده و در داخل آن آبشار مصنوعی تعبیه‌شده است که نظر مسافران را به سوی خود جلب می‌کند و اینکه در لابی این هتل نیز اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می‌شود. همچنین آسانسور برای دسترسی به طبقات این هتل تعبیه‌شده است. در لابی می‌توانید وسایل ارزشمندتان را به صندوق امانات بسپارید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی دایر گشته است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از آپارتمان یک‌خوابه و آپارتمان دو خوابه. هریک از این واحدها دارای ظرفیت اضافی ۲ نفر است که باید بابت هر نفر هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی نیز می‌توان به آشپزخانه مجهز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. دقت داشته باشید که ساعت تحویل اتاق در این هتل‌آپارتمان ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ۱۲ است.

رستوران هتل


رستوران این مجموعه با ظرفیت ۷۰ نفر بوده و در زمان وعده‌های غذایی از میهمانان استقبال می‌کند. بنابراین باید در هنگام صبحانه، ناهار و شام به رستوران رفته و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل‌آپارتمان مارال مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه استان قدس رضوی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است