search
menu

هتل آپارتمان کوروش مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کوروش مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کوروش مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان کوروش مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کوروش مشهد


هتل آپارتمان کوروش مشهد از هتل های ارزان و باسابقه مشهد است که در فاصله مناسبی از حرم مطهر رضوی قرار گرفته و دسترسی راحتی به جاذبه های تاریخی مشهد دارد. به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توان از بهترین های شهر بازدید کرد، آن هم بدون اتلاف وقت و هزینه. Kourosh Apartment Hotel هتلی یک ستاره با نرخ اقامتی مناسب است و بیش تر به خاطر رفتار حرفه ای پرسنل و میزبانی شایسته از مهمانانش، اقامت در آن به زائران و خریداران بلیط هواپیما تهران مشهد توصیه می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کوروش مشهد


موقعیت مکانی هتل برترین مزیت هتل آپارتمان کوروش به حساب می آید، به طوری که باب الجواد حرم حدود ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و هر زمانی که بخواهید می توانید به دور از ترافیک و پیاده به حرم بروید. امکاناتی که هتل آپارتمان کوروش ارائه می دهد در حد همان هتل های ۲ ستاره است. این هتل فاقد پارکینگ است و در صورتی که مهمانان با خودروی شخصی به این شهر سفر کنند، می توانند خودروی خود را در پارکینگ شهرداری واقع در پشت ساختمان هتل پارک کنند.
البته استفاده از این پارکینگ برای مهمانان رایگان نیست. برای دسترسی به اینترنت نیز باید کمی در لابی هتل وقت بگذرانید، لابی هتل نقلی و کوچک است و با تلویزیون و مبلمان دکور شده است. از امکانات دیگر این هتل می توان به آسانسور اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان کوروش مشهد که بیش قریب به ۲ دهه پیش در مشهد به بهره برداری رسیده، در سال ۹۱ برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بازسازی شد و هم اکنون از وضعیت نسبتا مطلوبی برخوردار است. گرچه یک بازسازی دیگر و تعویض اثاثیه آن می تواند تاثیر زیادی در میزان رضایت مهمانانش بگذارد اما این هتل نسبت به مسافرخانه ها خیلی بهتر است و از همه مهم تر رفتار مدیریت و پرسنل با مهمانان بسیار خوب است. هتل آپارتمان کوروش در ۵ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی آن در قالب آپارتمان یک خوابه و با ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند. این آپارتمان ها به شکل کاملا ساده ای و با حداقل ترین امکانات دکور شده اند ولی آنچه برای اقامت به آن نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار داده می شود.
گفتنی است که کف واحدها سرامیک بوده و در برخی از آن ها قالی پهن شده و همه آن ها سرویس ایرانی ندارند. تلویزیون، میز، سیستم گرمایشی و مینی یخچال از امکاناتی هستند که در اتاق ها گنجانده شده است. ضمن اینکه هر واحد داری کمد است و آشپزخانه مجهزی برای پخت و پز دارد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


کیفیت خدمات و امکاناتی که هتل کوروش مشهد در اختیار مهمانان قرار می دهد نسبت به قیمت آن مناسب است. صبحانه های هتل از تنوع زیادی برخوردار نیستند و شامل پنیر، کره و تخم مرغ آب پز است که به صورت بسته بندی ارائه می شود. محل سرو صبحانه در رستوران واقع در طبقه همکف هتل است که برای وعده های شام و ناهار نیز انواع غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می کند. البته با استفاده از خدمات روم سرویس هتل می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش و در اتاقتان میل کنید. در صورتی که قبل از موعد تحویل اتاقتان، در هتل حاضر شدید می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید و برای بهره مندی از خدمات لاندری، فکس و فتوکپی به پذیرش مراجعه کنید.

فاصله هتل آپارتمان کوروش مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گنبد سبز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مقبره نادر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است