search
menu

هتل کیانا مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیانا مشهد
امکانات عمومی هتل کیانا مشهد
امکانات تفریحی هتل کیانا مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کیانا مشهد
رستوران هتل کیانا مشهد
فاصله هتل کیانا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کیانا مشهد


هتل کیانا یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر مشهد است که در خیابان امام رضا ۲ و در ۵۰۰ متری حرم مطهّر امام رضا (ع) واقع‌شده است. هتل کیانا از مشهورترین هتل‌های مشهد است که در سال ۱۳۹۱ افتتاح‌شده و دارای ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی است. فاصله هتل کیانا تا بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان کمتر از ۱ کیلومتر و تا مسجد هفتاد و دو تن حدوداً ۱ کیلومتر است که بازدید از این جاهای دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود.

امکانات عمومی هتل کیانا مشهد


هتل کیانا مشهد برای برگزاری مجالس، کنفرانس‌ها و همایش‌ها دارای سالن‌های متعددی است که بنا به نوع مراسم و برنامه موردنظر آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. هتل کیانا برای رفاه بیشتر مسافران در لابی انواع سوغاتی شهر مشهد را گردآوردی کرده و در فروشگاه مربوطه عرضه می‌کنند. برای گشتن در شهر زیبای مشهد و بازدید از جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید.‌ همچنین هتل کیانا دارای سرویس‌های گردش رایگان است که شبانه‌روزی در خدمت مسافران هستند. علاوه بر این‌ها، برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از سرویس ترانسفر بهره‌مند شوید. پارکینگ موجود در این هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. همچنین برای راحتی مسافران خدماتی نظیر اینترنت به‌صورت رایگان و نامحدود ارائه می‌شود. ممکن است برای مسافرانی که از کشورهای دیگر با خرید بلیط هواپیمای خارجی عازم مشهد می‌شوند، پول رایج ایران نیاز باشد که در این صورت می‌توانند به صرافی موجود در لابی سر بزنند. پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت داشته و برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشک‌شویی باید به لابی بروید. همچنین در صورت لزوم در ورودی هتل می‌توانید از دستگاه واکس کفش استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل کیانا مشهد


هتل کیانا مشهد دارای مجموعه آبی مجهز است که خدمات تفریحی و رفاهی را به مهمانان عرضه می‌کند. با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد می‌توانید از این مجموعه بهره‌مند شوید که خدماتی مانند سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ ارائه می‌دهند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کیانا مشهد


هتل کیانا مشهد دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی است. واحدهای VIP هتل کیانا نیز به‌صورت سوئیت رویال هستند که جزو سوئیت‌های ویژه برای زوج‌های جوان و عروس و دامادها در نظر گرفته‌شده‌اند. سوئیت رویال یا vip هتل کیانا شامل یک‌تخت دونفره، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز است. واحدهای آپارتمانی هتل کیانا نیز شامل یک اتاق‌خواب اصلی و یک اتاق‌خواب اضافی هستند. همچنین اتاق نشیمن همراه با ۲ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام از ویژگی‌های این واحد اقامتی به شمار می‌روند. واحدهای کانکت نیز نوع دیگری از اتاق‌های هتل کیانا است که دارای ظرفیت ۲ نفری بوده و با به هم وصل شدن دو اتاق، یک واحد ۴ نفره ایجاد می‌شود. سایر اتاق‌ها نیز به‌صورت اتاق دونفره و اتاق یک نفره هستند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از روم سرویس، کمد لباس، آب رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه.

رستوران هتل کیانا مشهد


همچنین هتل کیانا مشهد دارای چندین رستوران است که با طراحی و چیدمان مختلف آماده پذیرایی از مهمانان هستند. رستوران ارغوان در طبقه همکف قرار دارد و دارای معماری مدرن با جلوه و فضایی متفاوت است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می‌شود و میهمانان بدون محدودیت می‌توانند تجربه متفاوتی از طعم خوش غذا را احساس کنند. رستوران ارکیده نیز رستوران دیگر در هتل کیانا است. رستوران ارکیده در نیم‌طبقه هتل جای دارد و انواع غذاها به‌صورت منویی و با کیفیت چشمگیر برای مهمانان سرو می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت منویی و سلف‌سرویس و رایگان در رستوران‌های موجود نوش جان کنید. همچنین در هتل کیانا یک کافی‌شاپ مدرن و یک چایخانه سنتی در کنار هم تعبیه‌شده‌اند تا مسافران از سبک مدرن و سنتی بهره‌مند شوند.

فاصله هتل کیانا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۶۹۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است