search
menu

هتل کارن مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کارن مشهد
امکانات عمومی هتل کارن مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کارن مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کارن مشهد


هتل کارن مشهد یکی از هتل‌های اقتصادی و پرطرفدار دو ستاره بوده و دارای ۱۰ طبقه است. این هتل از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و با برخورداری از بهترین امکانات و قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب، شرایط بسیار خوبی برای راحتی و آسایش مهمانان خود پدید می‌آورد، همین امر تجربه بسیار زیبا و خاطره‌انگیزی از سفر به مشهد را تقدیم تمامی مهمانانش می‌کند. همچنین با توجه به اینکه هتل کارن اخیراً افتتاح‌شده، محیط و امکانات آن همگی جدید بوده و هیچ عیب و نقصی نمی‌توان در این مورد شاهد بود. کارکنان در این هتل به‌صورت شبانه‌روزی در حال مهمانداری و مهمان‌نوازی هستند. یکی از مزیت‌های هتل کارن نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا است که فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم بروید. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود از بازار رضا سوغاتی تهیه کنید، این بازار در فاصله اندکی از هتل واقع‌شده و در مدت‌زمان کوتاهی در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که هتل کارن مشهد ازلحاظ موقعیت مکانی یکی از بهترین‌ هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. از هتل کارن مشهد هرچه بگوییم کافی نخواهد بود، بنابراین بد نیست خودتان در سفری که می‌خواهید با خرید بلیط هواپیمای مشهد آغاز کنید، با رزرو اتاقی از این هتل برای چند روزی هم که شده لحظات خوش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از ترانسفر رفت و برگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل کارن مشهد


امکاناتی مثل آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، لباسشویی، دستگاه‌های فکس، کپی و پرینتر و دستگاه واکس کفش در لابی این هتل ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که در طراحی و ساخت این هتل به وضعیت افراد معلول نیز توجه شده و محیط آن کاملاً برای این افراد مناسب‌سازی شده است. هتل کارن به‌صورت روزانه توسط خدمه نظافت می‌شود. همچنین سرویس‌هایی مثل باربری، بیدارباش و تحویل روزنامه نیز توسط کارکنان و خدمه هتل کارن ارائه می‌شوند. در لابی می‌توانید از اینترنت رایگان به‌صورت محدود بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. اگر بخواهیم سری به فضای داخلی هتل کارن مشهد بزنیم و از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل باخبر شویم، نخست باید از اتاق‌های شیک و بی‌نظیر آن سخن بگوییم، تمامی اتاق‌ها دارای طراحی مدرن و شیکی هستند. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، چیلر، صندوق امانات، یخچال، رخت‌آویز، کمد لباس، آب رایگان و چندین امکانات باکیفیت دیگر هستند که دست در دست هم داده و اقامت در هتل کارن مشهد را به تجربه‌ای بی‌بدیل تبدیل می‌کنند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم‌بها و برای کودکان بالای ۶ سال نیز به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


ناگفته نماند که هتل کارن دارای یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که انواع غذاهای ایرانی ارائه می‌شوند، همچنین غذاهای فوق‌العاده خوش‌طعم و دل‌چسبی برای مهمانان خود آماده می‌کنند. البته در مورد وعده‌های غذایی مهمانان هتل کارن بهتر است بدانید که صبحانه در این هتل به‌صورت روزانه و سلف‌سرویس سرو می‌شود.

فاصله هتل کارن مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد هفتاد و دو تن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است