search
menu

هتل کرانه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کرانه مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کرانه مشهد
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان کرانه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کرانه مشهد


هتل آپارتمان کرانه مشهد هتلی باسابقه در نزدیکی حرم مطهر رضوی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در عرصه هتلداری و گردشگری شروع کرده و در سال ۱۴۰۰ برای ارائه امکانات بهتر و ارتقا سطح کیفی خدماتش تحت بازسازی و بهسازی قرار گرفته است. اگر هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد و سفر به این شهر ملاک انتخاب هتلتان فاصله کم بین هتل و حرم باشد، هتل کرانه مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. فاصله این هتل تا ورودی حرم ۸۵۰ متر است و با کمی پیاده‌روی می‌توان به راحتی به زیارت رفت. البته اگر به دنبال اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه‌ای هستید، این هتل گزینه مناسبی است وگرنه هتل‌های بسیار بهتری در حومه حرم پیدا خواهید کرد. این هتل همواره مورد توجه مسافران و زائرانی بوده که به دنبال سفر ارزان به مشهد هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کرانه مشهد


هتل آپارتمان کرانه از فرودگاه مشهد حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد و این هتل با ارائه خدمات ترانسفر رفت و برگشت این دغدغه را برای مهمانان خود حل کرده است. جاذبه‌های دیدنی مشهد مثل خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی، موزه مردم‌شناسی و مقبره نادرشاه نیز در نزدیکی هتل هستند و با سرویس شاتل می‌توان به راحتی به آن‌ها دسترسی داشت. هتل کرانه فاقد پارکینگ است و مهمانانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اند، بایستی خودروی خود را در خیابان یا پارکینگ‌های عمومی که در نزدیکی هتل تعداد زیادی از آن‌ها را خواهند دید، پارک کنند. هتل آپارتمان کرانه دارای لابی با ظرفیت ۲۵ نفر است که مهمانان می‌توانند برای نوشیدن چای و یا هم‌نشینی به آن‌جا مراجعه کنند. امکان استفاده از اینترنت رایگان هتل نیز در تمامی اتاق‌ها و لابی وجود دارد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل آپارتمان Karaneh Hotel در ۵ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۱۷ سوئیت ۲ تخته، ۵ سوئیت ۳ تخته و ۵ آپارتمان یک خوابه است. طراحی و معماری اتاق‌های هتل به سبک مدرن ولی ساده و معمولی هستند و تنها امکانات اولیه برای اقامت و یا بهتر است بگوییم برای گذراندن یک شب در آن‌ها گنجانده شده است. تهویه مطبوع، تلویزیون قدیمی، مبلمان، تلفن، کمد، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال و چای‌ساز از جمله امکاناتی هستند که در سوئیت‌های هتل قرار داده شده‌اند. البته هر سوئیتی دارای آشپزخانه کوچکی است. لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی نیز در حمام‌های سوئیت‌ها قرار داده شده‌اند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


هتل آپارتمان کرانه مشهد در سال ۱۳۹۵ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری را دریافت کرده و تمام سعی خود را بدان دارد که مهمانان خود را با رضایت هرچه بیش‌تر راهی خانه‌هایشان کند. البته در سال‌های اخیر چندان موفق هم نبوده و بیش‌تر به خاطر موقعیت مکانی بسیار خوبش از سمت مهمانان و مسافران انتخاب می‌شود. این هتل آپارتمان امکانات تفریحی ندارد ولی امکان گشت نیم‌روزی را برای مهمانان خود فراهم کرده و امکانات و خدماتی همچون خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کپی و فکس را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. با استفاده از سرویس تاکسی هتل می‌توان به راحتی به حرم و دیگر جاذبه‌های دیدنی مشهد دسترسی داشت.

رستوران هتل


هتل آپارتمان کرانه مشهد دارای رستورانی در طبقه هم‌کف خود است و غذاهای این رستوران به صورت منوی انتخابی سرو می‌شوند و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی پیدا می‌شوند. این رستوران ظرفیت ۴۰ نفری دارد و دکوراسیون بسیار ساده و قدیمی دارد. چنانچه قصد میل غذا در رستوران‌های بهتری را دارید، می‌توانید با کمی پیاده‌روی به رستوران‌هایی مثل وطن‌دار، معین درباری، رستوران رفاه و ساندویچی مترو دسترسی داشته باشید و غذاهای متنوعی میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان کرانه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باب الجواد: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ورودی باب الرضا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: ۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است