search
menu

هتل جوار الملک مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جوار الملک مشهد
امکانات عمومی هتل جوارالملک مشهد
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل جوار الملک مشهد
رستوران هتل
فاصله هتل جوارالملک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جوار الملک مشهد


هتل جوار الملک از نوسازترین هتل‌های مشهد است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح‌شده است. این هتل زیبا دارای ۹ طبقه بوده و با توجه به این‌که زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد، در میان گردشگران و زائران طرفداران زیادی کسب کرده است، به‌طوری‌که از نقاط مختلف کشور برای اقامتشان در شهر مشهد این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل جوار الملک تنها ۳۰۰ متر تا حرم فاصله دارد که می‌توانید در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی به زیارت امام رضا بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به بازار رضا، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، مسجد گوهرشاد و چندین مرکز خرید برای مسافرانی که علاقه‌مند به خرید هستند، یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود.

امکانات عمومی هتل جوارالملک مشهد


هتل جوار الملک مشهد دارای امکانات ویژه‌ای است که در میان هتل‌های مشهد به شهرت رسیده و در طول اقامتتان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. بخش پذیرش ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در هنگام ورود به این هتل ابتدا وارد لابی مجلل خواهید شد، در این قسمت می‌توانید از مینی بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور و ... بهره‌مند شوید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد در این هتل در حال ارائه خدمت به مهمانان هستند. مطمئناً از این اقامتتان سیر نخواهید شد و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق خواهید شد. پس از همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل باشید. اینترنت در لابی هتل به‌صورت نامحدود ارائه می‌شود. خدمات تور گردشگری نیز در لابی این هتل دایر شده و مسافران را به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهد می‌برند. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله خدمات تفریحی در این هتل می‌توان به مجموعه آبی اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. در این مجموعه می‌توانید از استخر سرپوشیده و باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید و باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌های هتل جوار الملک مشهد


هتل جوار الملک مشهد شامل ۱۴۲ اتاق و سوئیت است که اتاق‌ها بسیار لوکس و مجهز هستند و همگی دارای دکوراسیونی ساده و شیک هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، آپارتمان یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهار نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، اتاق کانکت شش نفره. به دلیل نوساز بودن این هتل، امکانات اتاق‌های هتل جوارالملک اقامتی خوش برای میهمانان فراهم می‌کنند. خدمات خانه‌داری به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد و نظافت‌های لازمه در اتاق‌های این هتل انجام می‌گیرند و اقامتی به‌یادماندنی برای شما رقم می‌زنند. در اتاق‌های هتل جوار الملک مشهد امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان راحتی، تخت‌های استاندارد، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، آب رایگان، مینی بار با هزینه، کمد لباس و ... ارائه می‌شوند. همچنین این هتل دارای اتاق کانکت است که بسیار مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای دسته‌جمعی به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که به دلیل محدود بودن ظرفیت واحدهای اقامتی تقاضای ظرفیت اضافی نداشته باشید و در هنگام رزرو به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق‌ها دقت کنید.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپ موجود در این هتل دایر بوده و میهمانان می‌توانند در زمان وعده‌های غذایی به این رستوران سرزده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهند. رستوران این هتل دارای فضایی شیک و مجللی بوده و وجود این رستوران میهمانان را برای رفتن به رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. منوی غذا در رستوران هتل جوارالملک به‌صورت سلف‌سرویس بوده و همین امر از مزیت‌های عالی این هتل به شمار می‌رود.

فاصله هتل جوارالملک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک باغ ملی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا‌ آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است