search
menu

هتل جوادیه مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جوادیه مشهد
امکانات عمومی هتل جوادیه مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جوادیه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جوادیه مشهد


هتل جوادیه مشهد یکی از هتل‌های دو ستاره در شهر مشهد است. این هتل با فضای شیک و مدرن خود از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. با توجه به اینکه این هتل در مشهد به عنوان هتلی دو ستاره فعالیت می‌کند، اما با ارائه خدمات همانند هتل سه ستاره است. هتل جوادیه دارای ۴ طبقه و ۴۹ واحد اقامتی است. همان‌طور که می‌دانید مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران است و هرساله مسافران و زائران زیادی از داخل و خارج از کشور با خرید بلیط هواپیما عازم شهر مشهد می‌شوند، بنابراین انتخاب محل اقامت مناسب و ایده آل از گزینه‌های سفر به شمار می‌رود. مسافران با اقامت در هتل جوادیه مشهد می‌توانند در کمتر از ۸ دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل به ایستگاه مترو و اتوبوس‌های BRT نزدیک است که از این طریق می‌توانید به جاهای دیدنی شهر مشهد دسترسی داشته باشید، برخی از جاهای مشهور مشهد عبارت‌اند از خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، آرامگاه خواجه ربیع، موزه نادری و پارک ملت و چندین جای دیگر. علاوه بر این‌ها، برای دوستداران خرید نیز یکی از محل‌های اقامت مناسب به شمار می‌رود، زیرا در نزدیکی این هتل چندین مرکز خرید وجود دارند و اینکه برای دسترسی به مراکز خرید دیگر نیز می‌توانید از مترو یا اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل جوادیه مشهد


هتل جوادیه مشهد با قیمت مناسب و فضای شیک لابی برای زائرین اقامتی به یاد ماندنی فراهم می‌کند. با توجه به انتظارات مهمانان از این هتل و قیمت بسیار مناسب خود، امکانات رفاهی و خدمات ایده آل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. امکانات عمومی در این هتل عبارت‌اند از نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و ... با اقامت در این هتل به وسیله آسانسور می‌توانید به طبقات مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین پارکینگ با ظرفیت محدود در این هتل دایر شده است. در قسمت لابی نیز اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل جوادیه مشهد دارای دکوراسیونی شیک و دلباز هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته عادی و فولبورد، اتاق سه تخته عادی و فولبورد و اتاق چهار تخته عادی و فولبورد. در این اتاق‌ها امکانات رفاهی به طور کامل ارائه می‌شود و آسایش مسافران را تضمین می‌کنند. این هتل دارای اتاق‌های مجهز و سوئیت‌های خانوادگی برای آن دسته از گردشگرانی است که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، یخچال، کمد لباس، مبلمان، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم‌بها دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


هتل جوادیه مشهد برای راحتی بیشتر مهمانان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مسافران رستورانی با فضای عالی ایجاد کرده است. مهمانان می‌توانند در وعده‌های مختلف به صرف غذای لذیذ و با کیفیت به این رستوران بروند.

فاصله هتل جوادیه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۹۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است