search
menu

هتل جواد مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جواد مشهد
امکانات عمومی هتل جواد مشهد
امکانات تفریحی هتل جواد مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جواد مشهد
فاصله هتل جواد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جواد مشهد


هتل جواد مشهد از هتل‌های چهار ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان امام رضا واقع‌شده است. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و دارای ۸ طبقه و ۱۰۵ اتاق و سوئیت با امکانات مختلف و متنوع است. با توجه به اینکه این هتل در سال ۱۳۹۱ تأسیس‌شده است، اکنون با گذشت یک دهه همچنان در میان مسافران و زائران از طرفداران زیادی برخوردار است. از اصلی‌ترین دلایل شهرت این هتل می‌توان به فاصله اندک تا حرم مطهر حضرت امام رضا اشاره کرد، علاوه بر آن به دلیل دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی و تاریخی در میان همگان محبوبیت دارد. هتل جواد با کادر مجرب و آموزش خود جزو هتل‌های چهار ستاره تاپ محسوب می‌شود و چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم مطهر را می‌توانید از اتاق‌های این هتل تماشا کنید.

امکانات عمومی هتل جواد مشهد


برای میهمانانی که دارای ماشین شخصی هستند، با انتخاب هتل جواد مشهد برای اقامت می‌توانند بدون پرداخت هزینه و به‌صورت کاملاً رایگان اتومبیل خود را در پارکینگ این هتل پارک کنند، توجه داشته باشید که این پارکینگ دارای ظرفیت ۵۰ خودرو است. در لابی هتل جواد نیز می‌توان به خدمات و امکانات فراوانی مانند دستگاه‌های فتوکپی و فکس، کافی‌نت، صرافی برای تبدیل ارز مسافران خارجی، خدمات تور گردشگری، اتاق چمدان، روزنامه، دستگاه واکس کفش، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی، خدمات خانه‌داری برای نظافت اتاق‌ها و راهروها، خشک‌شویی، نمازخانه و کتابخانه دسترسی داشت. علاوه بر موارد ذکرشده، امکانات رفاهی مخصوص معلولین نیز در هتل جواد ارائه می‌شود. اینترنت رایگان در این هتل قابل‌دسترس میهمانان است. ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در هتل جواد دایر گردیده شده و در صورت نیاز می‌توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل درخواست موردنظر را ارائه دهید، البته شایان‌ذکر است که برای استفاده از این ترانسفر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات تفریحی هتل جواد مشهد


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل جواد می‌توان به سونا و جکوزی اشاره کرد که برای رفع خستگی و تجدید انرژی یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جواد مشهد


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته کینگ، اتاق ملل سبک فرانسوی، اتاق ملل سبک مراکشی، اتاق ملل سبک ایتالیایی، اتاق ماه‌عسل، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته کینگ، اتاق چهار تخته و سوئيت کانکت چهارنفره. اتاق‌های موجود در هتل جواد امکاناتی نظیر یخچال، دراور، کمد لباس، آباژور، تلفن و رخت‌آویز هستند. برای نگهداری مدارک و اشیای گران‌بهای خود می‌توانید به گاوصندوق موجود در داخل اتاق‌ها بگذارید و با خیالی آسوده و راحت به گشت‌وگذار در شهر بپردازید. تمامی اتاق‌های هتل جواد مشهد دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و برای آسایش و راحتی بیشتر میهمانان نیز سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برای تأمین امنیت میهمانان در هتل جواد مشهد در تمامی اتاق‌ها سیستم اعلام و اطفاء حریق تعبیه‌شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در داخل اتاق‌ها وجود دارد. در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار داده تا میهمانان سرگرمی شوند.. مینی بار نیز از جمله خدماتی است که در اتاق‌های هتل جواد قرار داده‌شده است، البته برای استفاده از این مینی بار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای میهمانانی که دسترسی به فضای مجازی برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، لازم نیست نگران باشند، زیرا در هتل جواد مشهد هم در لابی و هم در اتاق‌ها قابل‌دسترس است.

فاصله هتل جواد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان امت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است