search
menu

هتل ایران مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران مشهد
مکانات عمومی هتل ایران مشهد
امکانات تفریحی هتل ایران مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل ایران مشهد
رستوران هتل ایران مشهد
فاصله هتل ایران مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران مشهد


هتل ایران مشهد یکی از هتل‌های ۴ ستاره در مشهد است که در نزدیکی میدان بیت‌المقدس و در خیابان خسروی نو مشهد قرار دارد. هتل ایران جزو هتل‌های باسابقه به شمار می‌رود و در سال ۱۳۵۰ آغاز به کارکرده و در سال ۱۳۹۶ برای آخرین بار موردبازسازی‌ قرارگرفته است. با اقامت در این هتل زیبا در حدود ۵ دقیقه به ورودی باب ‌الجواد حرم امام رضا (ع) دسترسی خواهید داشت که همین امر سبب می‌شود تا زائران امام رضا در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. هتل ایران دارای ۱۰ طبقه و ۱۶۴ اتاق است. هتل ایران به سبب قرار گرفتن در بخش مرکزی و پرتراکم شهر مشهد دسترسی خوبی به مراکز تجاری، بازارها و مراکز مذهبی و زیارتی مشهد دارد. برخی از جاهای دیدنی و گردشگری شهر مشهد عبارت‌اند از برج تجاری آلتون، بازار جنت، بازار رضا، مسجد هفتادودو تن، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک میرزا کوچک خان، موزه مردم‌شناسی و خانه تاریخی توکلی و خانه تاریخی داروغه.
ا

مکانات عمومی هتل ایران مشهد


در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان به صورت نامحدود بهره‌مند شوید. در صورت نیاز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان بسپارید. در ورودی این هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده‌شده است. برخی از مسافران ممکن است به دلیل کار و تجارت عازم شهر مشهد شوند که در این صورت با اقامت در این هتل می‌توانند از فکس و فتوکپی در لابی بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه هتل ایران پارکینگ ندارد و در محدوده طرح ترافیک مشهد قرار دارد، بنابراین بهتر است مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید در هنگام رزرو به این مورد دقت داشته باشند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از لابی این هتل تاکسی‌سرویس گرفته و لحظات خوشی را تجربه کنید.

امکانات تفریحی هتل ایران مشهد


مجموعه آبی هتل ایران شامل استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار و جکوزی است که این مجموعه روزهای فرد ویژه آقایان و در روزهای زوج مخصوص بانوان است. البته لازم به ذکر است که مهمانان در هنگام اقامت در این هتل می‌توانند یک‌بار به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل ایران مشهد


واحدهای اقامتی موجود در هتل ایران متنوع هستند و شامل اتاق یک تخته عادی و فولبرد، اتاق دو تخته عادی و فولبرد، اتاق دو نفره توئین عادی و فولبرد، اتاق سه تخته عادی و فولبرد، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، آپارتمان چهار تخته عادی و فولبرد هستند. در اتاق‌های هتل ایران مشهد امکانات رفاهی مانند آب‌معدنی روزانه رایگان، کتری برقی همراه با چای کیسه‌ای، اینترنت رایگان بی‌سیم و صندوق امانات در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، کمد لباس، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

رستوران هتل ایران مشهد


هتل ایران مشهد دارای ۴ تالار پذیرایی به نام‌های زمرد، یاقوت، لعل و برلیان است که با ظرفیت‌های متفاوت بین ۵۰ تا ۵۰۰ نفر است. در این تالارها وعده‌های غذایی گوناگون مانند صبحانه، ناهار و شام، سرو می‌شوند و برای برگزاری ضیافت‌های مهمانی و خانوادگی مانند عروسی یا سیمنار و همایش‌های گوناگون مناسب هستند. همچنین کافی‌شاپ هتل ایران نیز در لابی هتل قرار دارد که آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است. این کافی‌شاپ آماده ارائه خدمات و روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته به میهمانان است.

فاصله هتل ایران مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است