search
menu

خانه مسافر هورام (مطهری سابق) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
خانه مسافر هورام مشهد
معرفی خانه مسافر هورام مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود
رستوران خانه مسافر هورام مشهد
سایر امکانات و خدمات خانه مسافر هورام مشهد
فاصله خانه مسافر هورام مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

خانه مسافر هورام مشهد


شهر بزرگ و شلوغ مشهد هر روز از سال میزبان گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی است. یک مسلمان حداقل یک‌بار در طول عمر خود اقدام به خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر به مشهد مقدس می‌نماید تا امام خوبان و مهربانی‌ها را از نزدیک زیارت نماید. از این رو هتل‌ها و مهمانپذیر‌های زیادی در مشهد برای انتخاب وجود دارند. اگر می‌خواهید که هزینه کمتری را برای محل اقامت هود صرف نمایید؛ ما در این مطلب خانه مسافر هورام را به شما معرفی خواهیم نمود.

معرفی خانه مسافر هورام مشهد


خانه مسافر هورام مشهد در واقع یکی از مناسب‌ترین اقامتگاه‌های مشهد محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۲ در فاصله حدود ۱۰ دقیقه تا حرم در خیابان امام رضا، چهارراه دانش افتتاح شد. اگر در انتخاب محل اقامت هزینه برای شما مهم باشد، بهتر است اطلاع داشته باشید که خانه مسافر هورام مشهد یکی از ارزان‌ترین و کم هزینه‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد مقدس برای شما محسوب می‌شود.
خانه مسافر هورام مشهد در واقع یک ساختمان ۵ طبقه است که ۳۰ واحد اقامتی را در خود جای داده است. دسترسی آسان به بازار بلور و بازار رضا از مزیت‌های مهم خانه مسافر هورام مشهد است. لابی خانه مسافر هورام مشهد، نیز مکانی دنج و زیبا است که با وسایلی مانند تلویزیون صفحه تخت و مبلمان آراسته شده است.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود


همانطور که اشاره کردیم، خانه مسافر هورام مشهد (huram hotelapartment) ۳۰ واحد اقامتی را در خود جای داده است و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۱۰ نفر مهمان و مسافر را دارد. اتاق ها در خانه مسافر هورام مشهد به اتاق ۲ نفره معمولی، ۲ نفره دبل ( فولبرد)، ۲ نفره توئین، ۳ نفره، ۳ نفره فولبرد، ۴ نفره و ۴ نفره فولبرد تقسیم بندی شده‌اند.
در تمامی این واحد‌های آپارتمانی امکانات رفاهی خوبی نظیر: سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، کمد دیواری، آینه دراور، پتو، حمام همراه با لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و مینی بار با هزینه وجود دارد.

رستوران خانه مسافر هورام مشهد


رستوران خانه مسافر هورام مشهد، با ظرفیت ۸۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان محترم خود است. انواع غذاهای ایرانی با کیفیت عالی در این رستوران تهیه و طبخ می‌شود. مهمانان محترم خانه مسافر هورام مشهد بهتر است اطلاع داشته باشند که در رستوران، صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس و منوی غذایی نهار و شام انتخابی است.
همچنین کافی‌شاپ خانه مسافر هورام مشهد برای گذراندن اوقات عصرگاهی و تمدد اعصاب با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه، آماده پذیرایی از مهمانان محترم خانه مسافر هورام مشهد است.

سایر امکانات و خدمات خانه مسافر هورام مشهد


جالب است بدانید که خانه مسافر هورام مشهد در بیشتر مواقع به دلیل قیمت ارزان و خدمات قابل توجه، انتخاب بیشتر گردشگران است. روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، آسانسور، اینترنت، خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تهیه بلیط برخی از امکانات خانه مسافر هورام مشهد است که مدیریت مجموعه برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان خود فراهم کرده است. همچنین خانه مسافر هورام مشهد، به ایستگاه اتوبوس بی آر تی، بیمارستان موسی ابن جعفر، بازار ساعت و بازار قماش هم نزدیک است.

فاصله خانه مسافر هورام مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله خانه تا باغ خونی مشهد: ۷۰۰ متر
فاصله خانه تا موزه حمام شاه مشهد: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله خانه تا گنبد سبز مشهد: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله خانه تا حرم امام رضا (ع): تقریبا ۱٫۵ کیلومتر
فاصله خانه تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله خانه تا حمام قلی بیک مشهد: ۱۰۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است