search
menu

هتل هما ۱ مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هما ۱ مشهد
امکانات عمومی هتل هما ۱ مشهد
امکانات تفریحی هتل هما ۱ مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هما ۱ مشهد
رستوران هتل هما ۱ مشهد
فاصله هتل هما ۱ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هما ۱ مشهد


هتل هما ۱ یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد منطقه احمدآباد مشهد واقع‌شده است. منطقه احمدآباد از نظر گردشگری و فرهنگی منطقه مهمی در شهر مقدس مشهد است، همچنین به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا موردتوجه زائران زیادی قرار می‌گیرد، علاوه بر حرم می‌توانید به پارک ملت، پارک کوهسنگی، مقبره نادرشاه و چندین مرکز خرید دسترسی داشته باشید. مهمانان می‌توانند در هنگام اوقات فراغت در این هتل به بلوار احمدآباد و پارک‌های مجاور هتل رفته و اوقات خوشی را تجربه کنند. همچنین هتل هما ۱ مشهد دارای باغ زیبایی است که زیبایی هتل را دوچندان کرده و فضای مناسبی برای دور شدن از شلوغی‌های شهر برای مهمانان فراهم می‌کند. نام قدیمی آن هتل‌هایت است که جزو قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد و ایران محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح‌شده و بازسازی آن نیز در سال ۱۳۹۶ انجام‌شده است. هتل هما ۱ مشهد بدون شک از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود و اگر در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به دنبال هتلی باکیفیت در مشهد هستید، باید گفت هتل هما ۱ بهترین گزینه برای اقامتتان است.

امکانات عمومی هتل هما ۱ مشهد


هتل هما ۱ مشهد شامل انواع سالن برای برگزاری همایش، ضیافت و نمایشگاه است، تا مسافرانی که به دلیل تجارت عازم شهر مشهد می‌شوند، با انتخاب این هتل خیالشان از این بابت آسوده باشد. لازم به ذکر است تمامی کارکنان هتل هما ۱ مشهد بسیار مسئولیت‌پذیر و دقیق هستند و با خوش‌رویی از مسافران و زائران استقبال می‌کنند. علاوه بر تمامی امکانات ذکرشده، هتل هما ۱ دارای فروشگاه و مرکز خرید است که نیاز مهمانان را برطرف می‌کند. لازم است بدانند که هتل هما ۱ مشهد تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. ناگفته نماند این هتل دارای پارکینگ رایگان است و امکان ترانسفر رفت‌وبرگشت برای مهمانان فراهم‌شده است.

امکانات تفریحی هتل هما ۱ مشهد


برای علاقه‌مندان به ورزش در این هتل امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است که می‌توان به سونا، جکوزی، زمین تنیس، پیست دوچرخه‌سواری، پیست پیاده‌روی سلامت و باشگاه ایروبیک و بدن‌سازی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هما ۱ مشهد


تنوع اتاق‌های موجود در هتل هما ۱ به‌قدری زیاد است که انتخاب را برای مهمانان آسان می‌کند. مهمانان با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه خود، اتاق موردنیاز خود را رزرو کرده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از ویلا، آپارتمان، اتاق تریپل، اتاق دوبل استاندارد و اتاق سینگل. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار زیبا و جذاب هستند و در داخلشان از سبک معماری هتل‌هایت پیروی کرده‌اند که همین امر سبب می‌شود تا فضای نوستالژیکی برای مهمانان ایجاد شود. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از میزتحریر، اینترنت رایگان، یخچال، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن و آباژور. مبلمان موجود در اتاق‌ها مناسب برای استراحت هستند و آشپزخانه و مینی بار با هزینه انواع نوشیدنی و خوراکی را تأمین می‌کنند. اتاق‌ها به‌صورت روزانه مرتب و نظافت می‌شوند.

رستوران هتل هما ۱ مشهد


رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ در هتل هما ۱ مشهد دایر هستند و در زمان‌های وعده‌های غذایی و در هنگام استراحت می‌توانید با مراجعه به این بخش‌ها انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید. هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد دارای دو رستوران باکیفیت است که از مهمانان ایرانی و خارجی استقبال می‌کنند. رستوران تابستانی در محوطه هتل هما ۱ مشهد قرار دارد و با ظرفیت ۱۰۰ نفری انواع غذاهای ایرانی را به مهمانان ارائه می‌کند. همچنین رستوران دیگر گل سرخ نام داشته و در طبقه همکف قرار دارد، در این رستوران با ظرفیت ۲۳۰ نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فودی سرو می‌شود.

فاصله هتل هما ۱ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کوهسنگی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی مشهد: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است