search
menu

هتل هما ۲ مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هما ۲ مشهد
امکانات عمومی هتل هما ۲ مشهد
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هما ۲ مشهد
رستوران هتل هما ۲ مشهد
فاصله هتل هما ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هما ۲ مشهد


هتل هما ۲ مشهد از هتل‌های ۵ ستاره در مشهد است که در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی‌ شهر قرارگرفته است. برای رفتن به هتل هما ۲ باید از طریق اتوبان پاسداران به سمت میدان شهید فهمیده بروید که در نزدیکی پارک ۶۰۰ دستگاه و پارک آستان قدس واقع‌شده است. ساختمان این هتل زیبا و به رنگ روشن است که در همان ابتدا مسافران را به سوی خود جذب می‌کند. هتل پنج ستاره بین‌المللی هما ۲ مشهد یکی از هتل‌های با سابقه در عرصه هتلداری است، زیرا در سال ۱۳۷۵ افتتاح‌شده و برای ارتقای سطح کیفیت در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرارگرفته است. هتل بین‌‌المللی هما ۲ مشهد دارای ۵ طبقه و ۲۰۶ باب اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است. در این هتل تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته ارائه می‌شود و در فصلی از سال آماده میزبانی و ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به روز دنیا به میهمانان و زائران هستند. همان‌طور که می‌دانید مشهد به دلیل شهر زیارتی همه‌روزه مملو از مسافر است، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیمای مشهد عازم این شهر می‌شوند و با رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل هما ۲ مشهد


به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و خرید خواهید داشت. هتل بین‌المللی هما ۲ مشهد با کادر مجرب و آموزش‌دیده اقامتی به‌یادماندنی برای زائران فراهم می‌کند. هتل بین‌المللی هما ۲ مشهد جزو بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مشهد است، با انتخاب این هتل اصلاً نگران فاصله آن تا حرم نباشید، چون چند سرویس رفت‌وبرگشت این مشکل را حل کرده است. هتل بین‌المللی هما ۲ در میان هتل‌های مشهد همه ویژگی‌های یک هتل خوب را دارد. سالن‌های مجلل چندمنظوره، سرویس رایگان حرم در طول روز، سرو چای و آب‌معدنی رایگان در اتاق‌ها، روم سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت ۱۳۰ خودرو، خشک‌شویی، کافی‌نت و چندین فروشگاه از امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


مجموعه آبی موجود در این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی است، مطمئناً بعد از گشت‌وگذار در این قسمت به آرامش خواهید رسید. همچنین زمین تنیس و سالن بدن‌سازی نیز برای ورزش دوستان در لابی این هتل دایر شده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هما ۲ مشهد


اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات پذیرایی و تفریحی خوبی برای میهمانان ارائه می‌دهند. هتل هما ۲ تنوعی از واحدهای اقامتی را به‌صورت اتاق‌ها و سوئیت‌های معمولی، ویژه و لوکس و رویال در اختیار مسافران قرار می‌دهد که اکثراً چشم‌اندازی رو باغ دارند. همچنین اخیراً چند سوئیت به هتل هما اضافه‌شده که فوق‌العاده بزرگ و دل‌باز هستند. این سوئیت‌ها مثل یک واحد آپارتمانی بزرگ و کامل اقامتی آسوده و راحت را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز، بالکن، حمام اختصاصی، مینی بار با هزینه
جالب است بدانید که ترانسفر رایگان فرودگاه هتل هما ۲ دایر بوده و تنها کافیست با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر مارکت عازم مشهد شوید.

رستوران هتل هما ۲ مشهد


از دیگر امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد که رستوران راه ابریشم نام داشته و با ظرفیت ۵۰۰ نفر در هر سه وعده غذایی از میهمانان میزبانی می‌کند، این رستوران تابستانی بوده و با فضای دل‌نشین لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند.

فاصله هتل هما ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ پرندگان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است